Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Insignia Country Tourer: От всичко по много

08.11.2019 14:35

Този автомобил е нагледно доказателство, че SUV моделите съвсем не са без алтернатива

Въпреки продължаващата миграция на потребителските нагласи далеч от традиционните типове каросерии и трайния възход на SUV категорията, големите комбита от ранга на Country Tourer не са загубили ни най-малко от своите възможности, чар и предимства. А когато към едно чудесно само по себе си комби се добави система за задвижване на четирите колела, гарнирана с увеличен клиренс, реалният смисъл от 90 процента от SUV моделите започва да изглежда под въпрос. Да, въпрос на вкус, несъмнено, но с ръка на сърцето ще ви бъде трудно да намерите много доводи в полза на един тежък и скъп SUV с висок център на тежестта пред също толкова просторно отвътре, но значително по-леко и по-приятно за шофиране на асфалт комби.

Лице в тълпата

Tрудно ще намерите някой, който да изтъкне сериозни аргумени против изискания дизайн на последното поколение на Insignia, но ефектът от прилагането на успешната стилистична формула се проявява сякаш още по-добре при комби версията. Пестеливите, но категорични линии, големите изчистени повърхности и малкото, но забележителни детайли при нея успяват да тушират напълно разточителните размери и да придадат на двуобемната каросерия динамично излъчване, с което могат да се похвалят шепа представители на тази автомобилна категория. В случая на Country Tourer към това се добавят и инсигниите (в буквалния и преносния смисъл) на комбитата с повишена проходимост – защитни панели на праговете, броните и арките на калниците, както и големи 18-цолови колела с двуцветен дизайн, който няма да срещнете при никоя друга версия на модела. Във всичко това личи класа, оригинален стил и престиж, които отличават модела на Opel по много положителен начин сред основните му конкуренти. Предните светлини с модерна матрична Intellilux LED система също се вписват отлично в цялостната картина. И, което е още по-същественото, всъщност са едни от най-добре работещите светлини, които могат да бъдат открити в ценовия сегмент на Insignia Country Tourer.

Практична комбинация

Докато в много други случаи терминът „вътрешно пространство” се използва чисто фигуративно, при Country Tourer наистина става дума за пространство – както за пътниците, така и за багажа. В това отношение флагманското комби следва най-добрите традиции на германската марка и своите предци с легендарното название Caravan. Багажният обем дава възможност за гъвкави и практични комбинации с обем между номиналните 560 и максималните 1665 литра, способни да удоволетворят всички ваканционни прищевки на средностатистическото семейство и да покрият изискванията на почитателите на активния стил на живот. Потребителите, които планират да използват Country Tourer и в деловото си ежедневие също няма да останат разочаровани – инфо-развлекателното и комуникационно оборудване на борда е на завидно ниво, а комфортът, който просторното, отлично климатизирано купе и отличните AGR седалки осигуряват на дълъг път е сред най-доброто, което може да се намери в този клас. Пък и не само в този клас...

Добър във всякакви условия

Германските компании са прочути с умението да създават автомобили за бързо пътуване, способни да понесат невъзмутимо изпитанията по високоскоростните аутобани. Голямото комби на Opel е ярък, расов представител на тази порода. Внушителното междуосие, адаптивното окачване и високотехнологичната система за двойно предаване с torque vectoring функция са изключително солидна и потентна основа, която може да издържи спокойно както тягата от близо 500 Нм на двулитровия дизелов битурбо, така и подчертано динамичните амбиции от страна на водача без нито за миг да предизвика съмнения по отношение на безопасността и комфорта. Работата на осемстепенния автоматик се вписва хармонично в цялостния характер на Country Tourer и в съчетание с възможността за избор на режимите „Tour”, „Normal” и „Sport” позволява неусетно преодоляване на сериозни разстояния с доста приличен за модел от този калибър среден разход – независимо дали маршрутът включва магистрала, междуградски отсечки или трасета с неблагоприятно сцепление на настилката. Изобщо Country Tourer е от онази рядка порода автомобили, с които колкото повече време прекарвате, толкова повече започвате да харесвате и цените - на пазара има съвсем малък брой други предложения, съчетаващи сравним по своя обхват спектър от качества. А това, което прави общата картина още по-интересна, е фактът, че наред с всички свои забележителни таланти, флагманът на Opel е неочаквано сдържан по отношение на ценовата политика.

Текст: Божан Бошнаков, Мирослав Николов
Снимки: Божан Бошнаков, Мирослав Николов

Коментари
comments powered by Disqus