Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Insignia OPC: Горещо

15.04.2009 13:49 2
2
2571842261

Изключително динамичната версия на Opel Insignia ще дебютира на 7 май в Барселона. Това ще се случи десет години след появата на първия OPC модел (Opel Performance Center).

Opel Insignia OPC (Vauxhall Insignia VXR) ще бъде задвижвана от 2.8-литров турбодвигател, чиято максимална мощност достига 239 кВт/325 к. с. Спортният V6 е куплиран с шестстепенна механична предавателна кутия. Високият максимален въртящ момент от 400 Нм гарантира отлична еластичност дори и при ниски обороти на двигателя. При тези динамични характеристики максималната скорост на Insignia OPC достига до 250 км/ч (електронно ограничена), а ускорението й от 0 до 100 км/ч е шест секунди.

Окачването на Insignia, което поначало се отличава с отлични показатели, е допълнително настроено за варианта OPC, като е понижено с 10 мм в сравнение с височината на версията Sport с двойно предаване (AWD).

Insignia OPC е снабдена и с адаптивната система FlexRide, която се приспособява не само към конкретната пътна ситуация, a и към предпочитанията на водача. Докато при Insignia тази система предлага избор от три режима на шофиране: стандартен, по-комфортен и спортен, версията OPC е насочена определено към водачите, които ценят спортното поведение. Собствениците на версията OPC могат да избират между три различни спортни режима: стандартен, който е и най-комфортният, специален режим Sport и стил на шофиране OPC, който осигурява оптимална динамика.

За първи път и в портфолиото от OPC адаптивната система за двойно предаване Adaptive 4x4 и електронно контролираният й диференциал, ограничаващ превъртането на колелата (eLSD), са стандартно изпълнение. Системата за двойно предаване е настроена да адаптира разпределението на мощността в съответствие със спортната философия на OPC.

С оглед по-високите динамични характеристики на версията OPC, е преработена и спирачната система. Познавачите веднага ще забележат спирачните апарати Brembo и перфорираните 355 милиметрови дискове на предните колела.

Коментари

KOCE
Десо, 6 секунди хич не е малко. За сравнение, супер колите, които струват 3-5 пъти повече, ускоряват за средно 4.5-4.0 секунди.

deso
Много е яка ама с 325кс.Трябваше да ускорява по-бързо!

comments powered by Disqus