Insignia печели категорията за най-добра индивидуална оценка в отчета за 2011 г. на германската служба за технически надзор DEKRA. Моделът регистрира най-ниско ниво на дефектите от всички тествани автомобили.
Opel Insignia е автомобилът с най-малък брой дефекти в отчета за 2011 година на организацията за технически надзор DEKRA. С индекс 96.1% автомобили без нито един дефект флагманът на Opel постига най-добрите резултати от всички тествани модели.
Това е втората поредна година, в която представител на Opel получава подобно признание, след като Corsa спечели категорията за най-добра индивидуална оценка за 2010 година. DEKRA създава годишния си отчет чрез прецизна оценъчна система в осем автомобилни класа и се основава на данните от 15 милиона инспекции на 230 различни модела.
“Този фантастичен резултат е още едно доказателство, че качеството на моделите на Opel – не само на Insignia, но и на цялата гама – е на най-високо ниво,” отбеляза Ален Висер, вицепрезидент отговорен за маркетинга, продажбите и следпродажбеното обслужване на Opel/Vauxhall при получаването на престижната награда в Рюселсхайм. “Ние осигуряваме на клиентите си първокласно качество и потвърждаваме този факт с доживотна гаранция!”
“Поздравявам Opel за постигнатата най-добра индивидуална оценка за втора поредна година!“, допълва Волфганг Линзенмайер, изпълнителен директор на DEKRA Automobile GmbH. „С 96.1 процента без нито един дефект Opel Insignia постига най-добрия резултат във всички автомобилни класове.”
От представянето си през 2008 година Insignia получи над 40 международни награди включително изключително престижната “Автомобил на 2009 година” за Европа и “Автомобил на 2010 година” за България, благодарение на атрактивния си дизайн и иновативните си технологии.
123
Колегата има такава и трябва да ви кажа, че тази кола е през 2-3 месеца в сервиза. Не знам как така я изкараха без нито един дефект.
piston
Голям фен съм на Опел и се занимавам с ремонт на автомобили няколко години. Моите впечатления са че за всички автомобили след 2000 год. понятието "Планирано овехтяване" важи с пълна сила. Колата е създадена да мине определен пробег и определени години и да се строши тотално и ремонта да е икономически неизгоден а клиента да си купи нова. Германците правят тестове на коли на няколко години защото за тях кола над 10 години е купчина скраб. Ние сме бедни и нащо мислене е друго ние искаме едва ли не вечно да е здрава но такъв филм няма. Всеки ден се сблъсква с коли след 2000 год. с евтини пластамаси по буксите евтини кабели за инсталации които се разпадат при допир само и куп още проблеми свързани с масово и евтино производство. И това важи за всички марки без изключение!
Japan
Защо не го сравнят с някои японска машина в неиният клас ......:)
шиле
Айде пак някой го гонят фолтсвагените, бива да сънувате кошмари, ма това вашето да виждате фолтвагените навсякъде си е жива психоза.
Шаш
Ами то има и такива тестове след 3 5 и тн ама ся за какво мрънкате пак неможах да разбера не ви харесва че опела е най-отпред ли ако чакате фолксвагена да се класира там няма да стане в нито един тест ако ще и на 5 км да е.
bo
Абе да направят тест след 3, 5 и 8 години да видим какви са резултатите...Дано да са добри, но как може да кажеш за една кола на 2-3 години и 30-50 хил. километра,4е е много здрава. Немците нещо се излагат, ако я карат така,...корейците и китайците това чакат...
Анонимен
Така е. По-добре с малки дефекти, но редовно - още от купуването, отколкото един голям, но след 5 години. Страхотна логика, както би казал Ники Пънчев.
Анонимен
нека я проверят тая инсигния след 5 години да видим какви ще са дефектите :D
Анонимен
опел най-здрави
Анонимен
Винаги съм знаел, че Опел е железна машина. Това е поредното доказателство!!!!