Продажбите на GM в България отбелязаха ръст от 15% за цялата 2008 година, изпреварвайки над три пъти ръста на целия пазар в сравнение с миналата година и достигнаха пазарен дял 14% с продадени общо 8096 леки и лекотоварни автомобила.
По този начин групата GM зае второ място по продажби на българския пазар. В сравнение с 2007 година пазарът на нови автомобили и камиони нарасна с 4,70% (от 55 336 автомобила през 2007 година на 57 927 през 2008 г.), а сегмента на леките и лекотоварните нови автомобили - с 3,47% (от 52 009 през 2007 г. на 53 812 през 2008 г.).
Opel на първо място по продажби в България за 2008 година
От марките на GM Opel отбеляза най-голям ръст от 26,55 процента и зае първото място по продажби в страната с пазарен дял 9,43 процента от целия пазар на автомобили и камиони и съответно 10,15 процента пазарен дял от сегмента на леките и лекотоварни автомобили с 5462 регистрации на официалните дилъри на марката. За втора поредна година моделите Opel Astra и Opel Zafira запазиха лидерските си позиции в своите сегменти.
Chevrolet запази трайно място в класацията на първите 10 най-продавани марки в България
Продажбите на Chevrolet се задържаха стабилни на почти същото ниво, на което бяха през 2007 година с пазарен дял 4,42 процента от целия пазар на автомобили и камиони и съответно 4,75 процента пазарен дял от сегмента на леките и лекотоварни автомобили. По този начин марката зае трайно място в класацията на първите 10 най-продавани марки в България.
Втора поредна година Chevrolet Captiva е най-продаваният SUV автомобил в страната, а Chevrolet Spark стана лидер в класа на малките градски коли.