Пазарният дял се увеличава с повече от 0,8- процентни пункта, достига 7,4%
Opel продължава да бележи ръст на важния германски пазар. През май продажбите на леки автомобили на марката със седалище в Рюселсхайм регистрираха покачване с близо 26% или около 4 400 новорегистрирани екземпляра, достигайки общ брой от 21 260 автомобила. Това означава, че ръстът, демонстриран от Opel, е повече от два пъти по-висок от този на пазара на леки автомобили в Германия като цяло. Делът на марката Opel на пазара на леки автомобили отбелязва увеличение с повече от 0,8-процентни пункта и вече надхвърля 7,4%.
Opel продължава и тенденцията на растеж, демонстрирана в периода от началото на годината. С почти 103 000 продадени леки автомобила, Opel отбеляза увеличение на продажбите в периода от януари до май с около 13 250 автомобила или с 15%. В същия този период от годината ръстът на марката изпревари повече от два пъти нарастването на общия пазар на леки автомобили в Германия. Пазарният дял отбеляза покачване с над 0,5-процентни пункта до около 7,4 процента, което е най-добрият резултат за този период от годината, регистриран през последните пет години.
Eвропейската „Кола на годината 2016” - новият Opel Astra за пореден път бе основен двигател на този растеж. До този момент от тази година са продадени повече от 26 600 автомобила Astra, което е увеличение от около 30 процента в сравнеие със същия период на миналата година.
Друг модел, гарантиращ растежа на марката, е Opel Mokka. Продажбите на успешния SUV модел отбелязаха покачване от близо 40% само през май, с което заеха първото място в сегмента SUV B както в месечната, така и в класацията по продажби от началото на годината досега.
“Възходящата тенденция при Opel се запазва. Сигурен съм, че нашите нови модели ще придадат допълнителен импулс на продажбите. Особено като се има предвид факта, че новият Opel Mokka X е на разположение за поръчки в Германия от началото на тази седмица,” сподели Юрген Келер, изпълнителен директор продажби, маркетинг и следпродажбено обслужване на Opel в Германия.