Ообновеният кросоувър Opel Crossland, който ще се появи догодина, ще получи новата емблема
Opel представи новото си корпоративно лого. Немците решиха да се откажат от триизмерната емблема и също така промениха дизайна на мълнията, която става по-ярка. Както се посочва в прессъобщение на компанията, новото лого отразява „иновациите и мобилността на марката“.
Освен това Opel реши да промени корпоративния си шрифт, който сега се нарича Opel Next. Немците го смятат за „лек, но в същото време енергичен, модерен и ясен“. Шрифтът включва три различни правописа: light (тънъкй), regular (стандартен) и bold (получе).
Първият автомобил, на който немците тестват новия стил, ще бъде актуализираният кросоувър Crossland. Този автомобил ще се появи догодина. След обновяването, Opel Crossland става подобен на новото поколение на кросоувъра Mokka, който дебютира през септември.
Двигателната гама остава същата. Opel Crossland ще се предлага с 1,2-литров трицилиндров атмосферен двигател с 82 к.с., както и с два турбо двигателя с еднакъв обем, генериращи 108 и 130 к.с.. Трансмисиите - шестстепенна механична или автоматична със същия брой предавки.