Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel продължава да увеличава продажбите си в Европа

15.04.2015 09:53
Opel продължава да увеличава продажбите си в Европа

В България ръстът на марката e с над 28%, а на пазарния дял с 0,59- процентни пункта

•    Продажбите са нараснали с около 8500 автомобила през първите три месеца на 2015 година
•    Пазарният дял на марката нарасна на 11 европейски пазара
•    В България ръстът на Opel e с над 28%, а на пазарния дял с 0,59- процентни пункта


Opel е на прав път: с регистрирани нови 279,306 автомобила през първото тримесечие на 2015 година продажбите на автомобилния производител са значително по-високи от тези  за същия период на миналата година съгласно предварителните данни. Увеличението с около 8,500 автомобила представлява нарастване от 3.1 процента. По този начин продажбите на Opel и британската му посестрима марка Vauxhall нараснаха с малко над общия ръст на европейския пазар, който е 2.8 процента. Автомобилният производител също така успя да продължи тенденцията на нарастване на пазарния си дял от 2013 и 2014 година, като малко го увеличи в сравнение със същия период на миналата година и достигна 5,83%.

Петер Кристиан Кюсперт, вицепрезидент отговорен за продажбите и следпродажбеното обслужване на Opel Group, остана доволен от увеличения пазарен дял на марката на 11 европейски пазара. “В страни като Великобритания, Испания, Италия, Полша и Турция търсенето е значително по-голямо от миналата година. С нашата млада и привлекателна моделна гама ние се възползваме от това”.

В България продажбите на нови автомобили Opel нараснаха с над 28% за първото тримесечие на 2015 година в сравнение със същия период на миналата година, изпреварвайки значително ръста на целия пазар. По този начин пазарният дял на марката се повиши с 0,59-процентни пункта. 

Компактният кросоувър Mokka, който продължава да бъде супер популярен и е лидер в своя сегмент в страни като Италия и Германия, е главен двигател за растежа на марката. През първото тримесечие на 2015 г., автомобилният производител от Рюселсхайм надхвърли границата от 50 000 регистрации на нови автомобили на родния си пазар в Германия: точно 51 584 (за същия период миналата година: 49 965) нови коли Opel тръгнаха по пътищата. Най-добрият месец беше март, когато Opel увеличи регистрациите си до 23 044 (март 2014: 22 131), което формира пазарен дял от 7,1%. Пазарният дял на Opel в сегмента на леките автомобили за първото тримесечие на 2015 година е 6,8% в Германия.

Категорична тенденция на ръст отбелязаха и лекотоварните автомобили (LCV). Opel подобри пазарния си дял в LCV сегмента в Европа до 4,2% през първото тримесечие на 2015 година – най-добрият тримесечен пазарен дял от 2009 г. насам благодарение на новото Vivaro и Movano. Петер Кристиан Кюсперт заяви: „Бизнесът на LCV автомобили предлага огромен потенциал за растеж и е ключов стълб в дългосрочния ни план DRIVE! 2022”.


Коментари
comments powered by Disqus