Стратегията на марката: 8,0 % пазарен дял в Европа до 2022
Opel възнамерява да ревизира от 2012 стратегийната си програма "Карай! 2022". След като, между другото, с Mokka и Adam задоволи пренебрегваните дотогава сегменти SUV и малки автомобили, марката обяви със светкавична бързина нова моделна офанзива.
Opel иска да подобри имиджа си
Като цяло между 2014 и 2018 ще трябва да стартират общо 27 нови модела и 17 двигателя. Opel не разкрива повече подробности. Освен това Opel иска да затвърди имиджа си и да се представи като по-емоционална и по-достъпна германска автомобилна марка. Наред с фокусирането на немското инженерно изкуство и техническите иновации, трябва да бъде съблюдавано и доброто съотношение цена-мощност.
Друг приоритет, на който Opel залага, е пазарният дял и целите за растеж. Така специалистите от Рюселсхайм искат да увеличат своя дял в Германия, като сегашните 7,2% станат 10% , а в Европа, включително Русия и Турция той трябва да бъде 8%. Освен това Opel и британският му еквивалент Vauxhall желаят да се наредят на 2-ро място на европейския автомобилен пазар. Успоредно с това маржът на печалбата ще нарасне до 5 %.