Готин, небрежен, млад: Марката се насочва към нови потенциални купувачи със смелите си послания
От пролетта Opel привлича много вниманието с освободени реклами и клипове, създадени на базата на слогана “Umparken im Kopf” (“Промени мисленето си”). От 22 септември Opel влиза в следваща фаза със старта на рекламната си кампания на ADAM ROCKS. Компанията от Рюселсхайм заявява съвсем ясно, че ADAMS ROCKS не е обикновена малка кола чрез свежите си, дръзки и преди всичко хумористични клипове. Всичко, но не и сладичък, е посланието на Opel.
Кампанията, разработена от базираната в Хамбург агенция Scholz & Friends, ще залее германските телевизионни канали и дигитални медии с два дръзки видео клипа. Нещо повече, различни рекламни мотиви ще се появят в най-тиражираните списания, вестници и на билбордове.
“Посланието на Opel е ясно: ADAM ROCKS е авантюристичен, модерен и мържествен малък автомобил,” заяви Тина Мюлер, вицепрезидент и шеф на маркетинга на Opel Group. Кампанията на Opel категорично е насочена към група хора с такива характеристики и е абсолютно различна от всички предишни реклами в този семент.
С тази кампания 3,75 метровият мини кросоувър с три врати ADAM ROCKS създава свой собствен пазарен сегмент. Независимо дали е възприеман като авантюристичен открит автомобил, задаващ нова модна тенденция или шампион по безгранични възможности за индивидуализиране, ADAM ROCKS отговаря на всичко това. Чисто новият 1.0 ECOTEC турбодвигател с директно впръскване в комбинация с шесттепенна трансмисия заедно с модерната и достъпна инфоразвлекателна система IntelliLink, която е лесна и бърза за управление, определят специалния статут на този модел сред малките коли.
От месец септември ADAM ROCKS се предлага от дилърите на марката на цена от 30 285 лева (препоръчителна от производителя цена с вкл. ДДС за пазара в България). Рекламната кампания може да бъде видяна по основните TV канали, печатни издания с голям тираж и в интернет в цяла Европа от края на септември.