Говорителят на GM Europe Кристофър Преус съобщи, че са представени три оферти за Opel, без обаче да назовава имената на вносителите им. Mинистърът на труда Олаф Шолц заяви, че решението ще бъде взето “в началото на следващата седмица”.
“Ние представихме нашата оферта. Тя касае дейността на Opel и Vauxhall”, потвърди говорителят на Fiat. Ако италианската компания спечели наддаването, тя възнамерява да обособи ново дружество, което да включва автомобилното подразделение Fiat Group Automobiles и участието в Chrysler и Opel. Oт Fiat уточниха, че на са включили шведското подразделение на GM – Saab, тъй като процесът по неговата продажба е изцяло отделен.Ако това ново дружество стане факт, то ще има оборот, равняващ се на около 80 милиарда евро и ще произвежда от 6 до 7 милиона автомобили годишно. Така ще може да се конкурира с европейския лидер VW.
Австрийско-канадската компания Magna, която планира създаването на консорциум с участието на руския автомобилен производител ГАЗ и Sberbank, не потвърди официално за подаването на своята оферта
Официално потвърждение към настоящия момент няма и от третия заинтересован – базирания в Брюксел инвестиционен фонд RHJ International, чийто основен акционер е основателят нa американския инвестиционен фонд Ripplewood.
От своя страна, Берлин даде да се разбере, че ще избере най-добрата от офертите в началото на следващата седмица. Крайното решение за продажбата на Opel, Vauxhall и Saab трябва да бъде взето от GM и от американското правителство, но позицията на немското правителство и финансовите средства, които ще предостави, ще наклонят везните към кандидата, избран от Ангела Меркел.
прав си Иво
GM исползваха опел като дойна крава, а фиат целият да докопат и технологията шевролет волт или опел ампера. Ще се появът и фиати с тази технология. Не че опел е много хубава компания но е създала много патенти. Те носят доста от приходите.
иво
Опел години наред спасяваше Джи Ем от фалит, а те в продължение на години источваха средства от опел и наливаха в другите си непечеливши предприятия. Ако проверите внимателно ще видите, че джи ем е била на загуба още от 97 година. Опел наистина печелеше много но парите се разпределяха. Защо фиат се натиска. Много просто освен, че ще ползват платформите на астра и инсигниа, ще притежават вторият най-продаван модел след голф - астра.
Коко
Драги Хахааа, същото нещо, но малко по-точно обяснено, можеш да разбереш и оттук http://www.ams.bg/content/opel-tarsi-3-3-mlrd-evro-za-da-se-otdeli-ot-gm-004850
hahaaaa
http://news.expert.bg/?id=231628 ето тука ще разбереш как милият опел се нуждае от 3,3 млрд. евро за да не фалира
За "средният"
Като начало ще кажа, че опел е може би единствената компания на GM, която няма загуби, камо ли да са солидни. Магна не е представила програма за спиране на производство на опел, а за продължаване на производството. Трето прочети внимателно магна с какво се занимава и четвърто пиши на кирилица.
ot sredniq
mn prosto vsi4ki drugi firmi sa za proizvodstvo na 4asti te ne mogat da si pozvolqt da poddarjat opel koito ima solidni zagubi tezi firmi se interesuvat edinstveno ot zavodite im kakto i ot fakta 4e 6te mogat d aproizvejdat rezervni 4asti za po-golqmata 4ast ot avtomobilite na gm
малкият я ми разясни нещо
Какво ще направят фиат, опел да изпревари голф. От къде тази информация, че ако магна купи опел, компанята ще фалира. Като не разбирате не коментирайте.
hahaaaa
а сега на къде ? дойчовците са в кофти ситуация ако прадат опел на фиат ще саздадат страшна конкуренция на милия им vw ако ги продадат на друг им е повече от ясно че ще фалира, а това значи много недоволни работници