Оповестените данни определено контрастират с представянето на по-голяма част от останалите японски автомобилни производители. Въпреки че някои от тях отчитат загуби, дължащи се на по-слабия долар, те успяват да ги компенсират с по-големи продажби и съкращаване на производствените разходи.
По отношение продажбите на Стария континент Mazda e облагодетелствана от силното евро. В допълнение европейските потребители буквално „грабят” новия субкомпакт Mazda 2 и кросоувърите – СХ 7 и СХ 9. Продажбите в САЩ също нарастват, въпреки че жестоката конкуренция принуждава японския производител да увеличава разходите си заради различни намаления и други инициативи, които прилага с цел привличането на американските клиенти.
Въпреки високия процент на продажбите обаче оперативната печалба за периода октомври – декември е 35.3 милиарда японски йени (331 милиона долара), което е по-малко от предвижданите от брокерите 38.6 милиарда японски йени.
Продажбите на дребно в световен мащаб през същия период нарастват с 9,7% до 316 000 – с увеличение на всички основни пазари – Япония, Северна Америка и Европа. Ситуацията е различна само на китайския пазар, където има спад със 17%.Прогнозите за фискалната година, която приключва на 31 март, остават непроменени и предвиждат 167.7 милиарда йени (1,57 милиарда долара) оперативна печалба и чиста печалба от 86,7 милиарда йени (811,685 милиона долара).