Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Оптимизъм в екипа на Renault

06.04.2010 16:45

Главният състезателен инженер на Renault Алан Перман е уверен, че неговият екип ще продължи да прогресира и през сезона.

Renault сътвори може би най-голямата изненада в началото на сезон 2010, след като се утвърди като най-силния тим извън Голямата четворка, а Роберт Кубица се качи на подиума в Австралия. На „Сепанг” в Малайзия полякът отново демонстрира добро темпо и се пребори за четвъртата позиция, като неговият съотборник Витали Петров също имаше отличен шанс да попадне в зоната на точките, но отпадна заради повреда.

Прогресът на французите, които завършиха едва осми в миналогодишният шампионат, обаче съвсем не е случаен, а е резултат най-вече от модификациите в аеродинамичния тунел, обяснява Алан Перман, главният състезателен инженер на Renault.

„Разполагаме с един наистина много добър аеродинамичен тунел след направените промени през зимата. Корелацията между данните от него и тези на пистата е висока. Най-накрая можем спокойно да му вярваме”, коментира Перман.

„Аеродинамичният ни отдел се представя както никога досега. На този етап тяхната работа дава отличен резултат. Нивата на аеродинамично притискане нарастват буквално всеки ден. Очаквам да направим нова крачка напред в Китай.”

Перман все пак признава, че има вероятност неговият тим да не е толкова бърз на пистата „Шанхай”, особено, ако очакванията за по-ниски от нормалното температури се сбъднат.

„Приблизително по същия начин”, отговаря състезателният инженер на въпроса какво ще бъде представянето на Renault в Китай. „В Шанхай условията ще са коренно противоположни на тези на „Сепанг” що се отнася до температурата – очакваме 13-14 градуса, а ще използваме същите гуми като в Малайзия. Основната ни задача ще бъде да накараме твърдите гуми да работят, а това съвсем не е лесна задача, тъй като заради дългите прави няма как просто да увеличим нивото на аеродинамично притискане. Бихме загубили прекалено много скорост на правите.”

„В Мелбърн имахме известни съмнения, че автомобилът ни не се представя толкова добре при по-ниски температури. Ето защо продължаваме да работим здраво, за да решим този проблем”, завършва Преман.

Коментари
comments powered by Disqus