Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Осемцилиндров хибрид Ferrari дебютира тази година

18.02.2019 11:38

Италианците готвят модел, базиран на Ferrari 488 GTB, като са прекроили екстериора му

След концепта HY-KERS 2010 и лимитирания хиперавтомобил LaFerrari през 2013 г., всеки от които притежава хибридна система с V12, мнозина прогнозираха, че Ferrari ще направи хибрид с голям тираж с по-малък двигател с вътрешно горене. Имаше дори слухове за V6. Независимо от това, както съобщава изданието Automotive News, като се позовава на вътрешен източник, този модел ще бъде оборудван с V8. Главният изпълнителен директор на Ferrari Луи Камилери наскоро потвърди неговата премиера през тази година и старт на продажбите в началото на 2020 г., но не разкри никакви технически детайли.

Съдейки по тестовите прототипи, италианците създават хибрид, базиран на модела Ferrari 488 GTB (на снимката), като са прекроили екстериора му. Може би ще му бъде дадено самстоятелно обозначение, без да се споменава индекс 488.

Експерименталният хибрид HY-KERS е построен на базата на купето 599 GTB. Той използва атмосферен двигател V12 6,0, разположен отпред, работещ в комбинация с роботизирана трансмисия с електромотор на задния мост. Сумарната мощност на системата достигна 722 к.с.

Според Камилери това ще бъде обикновен сериен модел, а не лимитирано или специално издание. Вътрешният източник разкрива малко повече подробности. Сумарната мощност на хибридната система ще надхвърли мощността на конвенционалното (нехибридно) купе Ferrari 488 Pista, а там, както е известно, осемцилиндровият битурбо двигател с работен обем 3,9 литра генерира 720 к.с.

LaFerrari използва средно разположен атмосферен V12 6,3, роботизирана трансмисия и електрически мотор, монтиран отзад. Мощността на хибридната система е 963 к.с.

Луи Камилери посочи, че до 2022 г. 60% от продуктовата гама на марката ще бъдат хибридни модификации. Освен това миналата година той спомена, че първият кросоувър на Ferrari - Purosangue, ще бъде произведен както с конвенционална, така и с хибридна задвижваща система. Вярно е, че шефът на компанията не харесва думите кросоувър или всъдеход (SUV) ("Не искам да виждам тези думи в името на марката Ferrari",  каза той).

Във всеки случай италианската компания разработва първия модел с пет врати, чийто силует прилича на купе. Той ще използва новата архитектура  Front Mid Engine с предно разположен двигател и скоростна кутия, свързана със задния мост (роботизирана трансмисия с два съединителя). Платформата позволява монтиране на система с двойно предаване. Премиерата на модела Purosangue ("чистокръвен" от италиански) ще се състои през 2022 г. А скоро след това главният изпълнителен директор на Ferrari официално потвърди, че марката ще пусне сериен изцяло електрически автомобил, но това  ще се случи след 2022 г.

Коментари
comments powered by Disqus