Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Още по-спортният събрат на SL пристига през 2023 г.

20.05.2022 19:05

На платформата на SL ще се появи и спортното купе AMG GT

С AMG GT Mercedes играе на висшата лига на спортните автомобили, а краят на настоящото поколение модел отдавна настъпи. Роудстър и купе вече не могат да се поръчват. Новият Mercedes-AMG GT ще бъде събрат на SL на платформата MSA (Modular Sport Architecture) – с други думи, SL с фиксиран покрив.

AMG GT, който ще носи вътрешнофирмения код C 192, вече се появява за първи път под формата на прототип. Подобно на SL, новият GT се разработва изцяло от AMG дивизията на Mercedes и също така се основава на алуминиевото шаси “Space Frame”, използвано в SL, което е изработено от микс от стомана, магнезий и многокомпозитни въглеродни нишки. Монтираната на задния мост трансмисия на предшественика остава в миналото. AMG GT носи двигателя и трансмисията отпред. Това създава пространство за стандартно задвижване на всички колела и активно управление на задните колела. Шасито разчита на конвенционални стоманени пружини в комбинация с активни амортисьори и опционална стабилизация при накланяне в завои.

V8 ще има със сигурност, възможно е и да се появят версии и само с 4 цилиндъра

Що се отнася до дизайна, SL и GT също са много близки. Разбира се, линията на тавана на купето описва по-елегантни форми в задницата на автомобила. Профилът на страничния прозорец интегрира още една малка стъклена площ зад вратите. Малки разлики се очакват в областта на радиаторната решетка и светлините в сравнение с кабриолета. В интериора SL и GT трябва да са до голяма степен еднакви.

Разбира се, SL вече ни представи двигателната палитра. Четирилитровият V8 битурбо, който ще идва в различни нива на мощност, се счита за готов, като при 63 той трябва да достави 585 к.с., подобно на SL, а при 53, отново аналогично със SL - 476 к.с. Превключването на предавките се извършва от деветстепенната автоматична скоростна кутия Speedshift на AMG. Това означава, че върховите модели спокойно ще надвишават максимална скорост от 300 км/ч. Платформата на C 192 обаче е подходяща и за поставяне на редови шестцилиндрови и дори четирицилиндрови двигатели. Те биха могли да последват по-късно като модели от начално ниво за различни пазари. Версия 73, която ще може да изкара 800 к.с. от V8, комбиниран с електрическа помощ, също е възможна.

Новият Mercedes-AMG GT трябва да дойде през 2023 г., при това вероятно първо с двигателите с 8 цилиндъра.

ИЗВОД


От Mercedes отново ще ни зарадват като представят нов модел AMG GT. Той ще е платформен събрат на новия SL, но не е изключено да бъде малко по-спортен. Очакваме дебюта на GT през 2023 г.

Текст:
Виктор Брайков

Коментари
comments powered by Disqus