Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Още подробности за Peugeot 208 Hybrid Air 2L

16.09.2014 10:16

Хибридът функционира със сгъстен въздух с разход на гориво два литра

Peugeot представя Peugeot 208 на изложението Mondial de l´Automobile в Париж с технология Hybrid-Air. Демонстрационният автомобил се задвижва от комбинация на сгъстен въздух и бензинов двигател, което ще позволи разхода на гориво да се редуцира до 2 литра на 100 км.

Peugeot 208 Hybrid Air 2L със 100 кг по-леко 

Peugeot заяви, че системата има три компонента: енергиен резервоар, който съхранява сгъстен въздух и е монтиран в централния тунел, резервоар за ниско налягане на височината на задния напречен носач, който служи като изравнителен съд и една хидравлична единица, състояща се от мотор и помпа, монтирана на предавката в двигателния отсек.

Вместо ръчна трансмисия на борда е монтирана планетарна система от колела. Контролната система избира между три режима на задвижване в зависимост от пътните условия. В градския трафик движението се осъществява с въздушно управление ZEV. Peugeot 208 Hybrid Air 2L получава енергията си от сгъстен въздух, не изразходва гориво и не отделя СО2. За движение по магистралите и второстепенните пътища е предвиден 1,2-литровия трицилиндров бензинов двигател, който генерира 82 к.с. Възможен е и смесен режим на управление.

Актуализирана конструкция и аеродинамика

Резервоарът за сгъстен въздух се зарежда автоматично, използвайки както кинетичната енергия, получена при спиране, така и част от мощността на двигателя, максималният си капацитет на съхранение достига в рамките на 10 секунди.

Peugeot 208 Hybrid Air 2L тежи само 860 кг, това е със 100 килограма по-малко от модела 208 с бензиновия двигател. Карбонови елементи и алуминий намаляват масата. Ниското окачване на Peugeot 208 Hybrid Air 2L помага за по-добрата аеродинамика, а външните огледала са заменени с камери.

Коментари
comments powered by Disqus