Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Основателят на Wiesmann създаде нов роудстър

13.07.2021 17:57

Името на ексклузивния роудстър е Boldmen CR4

След като през 2014 година излезе в несъстоятелност, компанията Wiesmann стана собственост на британски акционери, които обаче не издигнаха предприятието на крака. Самият Фридрих Висман, който е от основателите на фирмата, напусна компанията още през 2011 година.

През 2020 година обаче господин Висман заедно с Харалд и Михаел Кес основаха нова фирма, носеща интересното име Boldmen Automobile GmbH. Работилницата им се намира близо до Аугсбург, Бавария. Харалд Кес и синът му Михаел са автори на проекта Evertimer 02 - модерен наследник на BMW 02, създаден на базата на "единицата" кабриолет.

Käs aber auch Friedrich Wiesmann bleiben der Marke BMW treu, wie schon damals bei der Dülmener Sportwagenschmiede, die Friedrich zusammen mit seinem Bruder Martin Wiesmann gründete.

Двигател и трансмисия от BMW

Под каросерията на CR4 (C = Carbon; R = Roadster; 4 = 400 PS-Klasse) работи трилитров редови шестцилиндров двигател с 408 к.с. от BMW, въртящият момент достига 610 Нм, а осемстепенният автоматик също е заимстван от баварската марка. Тежащият 1495 кг CR4 се ускорява за 3,9 секунди от място до 100 километра в час, максималната скорост е електронно ограничена на 250 километра в час.

Роудстър с начална цена около 185 000 евро

По отношение ентусиастите от Бавария са поели по класически път: автомобилът се отличава с агресивна и дълга предница с голяма решетка, както и характерно оформени светлини. Предният капак е силно контуриран. Отстрани впечатление прави ефектната игра с линии и повърхности, както и издутите калници. Асоциациите с формите на BMW Z4 изглеждат очевидни. Задната част от своя страна доста наподобява на Wiesmann MF5.

Първите единайсет автомобила от серията "First Thirty" на CR4 с базова цена 184 900 евро вече са поръчани. Boldmen са предвидили първите 30 бройки да се открояват с допълнителни вложки в праговете, дифузор от карбон, централен тунел в интериора с кожена облицовка, както и цвят по желание без доплащане. Който желае да индивидуализира CR4 още повече, ще има доста занимания по темата, благодарение на огромния допълнителен списък с опции.

Коментари
comments powered by Disqus