Производственият център е новият завод Performance Manufacturing Center в Охайо
Главният инженер на проекта Honda / Acura NSX (марката зависи от пазара) Тед Клаус заяви пред журналисти, че автомобилът е не само началото на нов модел с две врати, а и техническа основа за бъдещето на моделна фамилия, чиито членове могат да се появяват един след друг, постепенно, с течение на жизнения цикъл на модела от сегашното поколение.
Известно е, че задвижващата система на традиционния NSX се състои от битурбо читирицилиндров двигател с работен обем 3,5 и три електрически двигателя. Производственият център на NSX е новият завод Performance Manufacturing Center в Охайо. Първата серия от купето бе пусната в края на май.
По-специално, Клаус споделя, че дизайнерите с интерес гледат как могат да направят по-опростен и по-лек вариант на модела, но при запазването на хибридната система. Всъщност, развитието на модела може да върви към създаване на пътно чудовище NSX Type R.
Сегашният суперавтомобил NSX без хибриден компонент не е новина. Това е състезателното купе Acura NSX GT3, представено през пролетта. То може да бъде адаптирано към обществените пътища.
Друг вариант обаче може да елиминира бензиновия двигател и да се превърни в електромобил. Според Клаус NSX е отлична база за експерименти, с които може да започнат мечтите за нови технологии. И накрая, компанията е в състояние да направи и открит вариант на NSX, подчерта Тед. Всички тези стъпки са изцяло в традицията: при първото поколение на NSX имаше R-модификация, както и вариант с каросерия Targa.
Прототипът на електрическия Acura 4-Motor EV с четири електрически мотора при неотдавнашното състезание на Пайкс Пик се класира втори в клас Electric Modified и на трето място в генералното класиране.
Почти сериен NSX с две врати (с предпазна клетка, но без пътническа седалка) стана първи на Пайкс Пик в клас Time Attack 2.
Развитието на суперавтомобила NSX до цяла моделна фамилия в същото време ще допринесе за техническото развитие на моделите извън пределите на империята Honda. Наскоро беше съобщено, че британската компания Ariel разглежда NSX като донор на възли и компоненти за следващото поколение на пистовия вариянт на автомобила Atom. Наред с другите неща, нейните представители споделиха възможността за създаване на разновидност на Atom, задвижван на батерии в допълнение към чистите бензинови и хибридни версии.