От другата седмица до края кампанията двамата инспектори - Инспектор N-JOY и Мистър Зи ще раздават всеки петък СПЕЦИАЛНА НАГРАДА за шофьорите, които слушат двете радиа: Z-Rock и радио N-JOY, GPS устройство за колите. Автомобилните навигатори Нюви от фирма Гармин, имат карта на България, меню и гласова навигация на български език. Щастливците ще се теглят в петък.
След суперуспешната кампания на радио N-JOY – „Инспектор N-JOY”, миналата година, играта започна на 21.01.2008 и се радва до момента на голям интерес от слушателите и на специално медийно внимание. Влади Въргала инспектира, кой какво слуша в колите си, по време на лудия трафик, а Мистър Зи - Буги Барабата, проверява слушателите на радио Z-Rock.
Играта е проведена за първи път през 90те години в САЩ. Тя е създадена с цел да забавлява шофьорите, пътуващи в трафика на големите градове, но и да провокира желание за участие. Играта е изключително динамична и е еднакво интересна както за движещите се в трафика на града водачи, така и за слушателите на радиото, в ефира, на което се осъществява. Радиокомпания C.J откупи лиценза за провеждането на играта в България, в началото на 2007 г.
В продължение на 30 работни дни двата автомобила, Шевролет Каптива на Инспектор N-JOY и Шевролет HHR на Мистър Зи, ще обикалят улиците на градовете, в които звучат: радио N-JOY & радио Z-Rock
За N-JOY: София; Пловдив; Варна; Бургас; Стара Загора; Русе; Благоевград; Хасково; Разград; Монтана; Габрово; Балчик; Карнобат; Ябланица; Тетевен;Търговище; Разлог; Карлово: Казанлък; Банско; Нова Загора.
За Z-Rock - София, Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора, Велико Търново, Видин, Плевен, Хасково;
Автомобилите са с големи надписи, изцяло брендирани с логата на радиата. Шевролет Каптива е най-търсеният високопроходим автомобил в България и с него Инспектор N-JOY се чувства, като истински каубой на пътя. Нарича го с различни любовни имена: „Капо ди тути Капи ...”, мезонета и тн. А автомобилът на Мистър Зи – Шевролет HHR е уникален за улиците на страната, защото е първата кола за Централна и Източна Европа, дошла в България преди старта на продажбите й. Мистър Зи се чувства забележим, стабилен и доволен и се отблагодарява, като нарича автомобила си: „Звездолет Шевролет”, „Суперавтомобил Зи” и тн.
Знакът на радиото и честотите са важен елемент от надписите, защото посланието към играещите е: Когато „колите на N-JOY & Z-ROCK” се появят в полезрението на движещите се в трафика шофьори, те имат уникалния шанс да спечелят награди, само ако слушат правилните радиостаниции: N-JOY или Z-Rock. Всеки, който е на честотите на радио N-JOY или Z-Rock и чуе номера на колата си в ефир, може да спечели награда, съответно от „Инспектор N-JOY” или „Мистър Зи”.