Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

От Renault претендират, че са нивото на Ferrari

09.12.2019 11:40
От Renault претендират, че са нивото на Ferrari

Французите смятат, че са наваксали изоставането с развитието на двигателя

Ferrari отново загуби битката с Mercedes, а пилотът на Red Bull Макс Верстапен прескочи и двамата състезатели на Скудерията, финиширайки трети в крайното класиране при конструкторите. Въпреки това всички са единодушни, че италианците разполагат с най-мощната задвижваща система и единствено слабото начало на сезона и множеството грешки им попречиха да спечелят първата си титла от 2008 г. насам. Може би единствено с изключение на Сирил Абитебул, който твърди, че двигателят на Renault вече е на нивото на Ferrari.

„Според нашите замервания в състезателни условия Ferrari и ние сме с най-мощният двигател. После идва ред на Honda и накрая Mercedes”, коментира моторспорт директорът на френската компания пред немските колеги от auto motor und sport.

Гледната точка на Анди Коуъл, който ръководи развитието на двигателите в Mercedes, очаквано е по-различна.

„Разликата между Honda, Renault и нас е минимална. Само от Ferrari са с едни гърди напред”, категоричен е Коуъл. „Трудно е да се установи каква точно е максималната мощност. По време на състезание автомобилът на съперника може да се възползва допълнително от ефекта на изтеглянето, от DRS, да е в режим за атака или пък обратното – да пази гумите.”

При стабилен правилник тенденцията е представянето на отборите, а в случая и на производителите на двигатели, да се изравнява. Тази тенденция ще продължи, смята босът на Mercedes Тото Волф.

„Мисля, че ще видите как в дългосрочен план представянето на различните задвижващи системи ще се стабилизира. Този сезон имаше много добри състезания за Ferrari, в Renault също направиха крачка напред, но с напредването на годините в този цикъл правила разликите ще стават все по-малки.”

„Същото е в утвърдената индустрия. Разликите намаляват и аз нямам никакво съмнение, че това ще е тенденцията и при нас.”

Коментари
comments powered by Disqus