Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Oтборите бавят плащанията си към Renault

09.05.2014 16:53

От Renault се оплакват, че отборите бавят плащанията си за новите двигатели, което се отразява негативно върху развитието на 1,6-литровия хибрид.

Екипът на Renault Sport трябваше да насочи всичките си усилия към развитието на новия двигател, след като още преди началото на сезона стана ясно, че той изостава драстично и като надеждност, и като максимална мощност спрямо този на Mercedes. Резултатите вече са налице и Energy F1-2014 е на нивото на силовия тракт на Ferari, но прогресът може да не продължи, тъй като клиентите на френската компания бавят плащанията си.

"Вместо да се концентрираме върху програмата си, трябва да работим върху осигуряването на съответните ресурси", коментира Жан-Мишел Жалние, който ръководи програмата на французите във Формула 1. "Източниците са два. Първият, естествено, е Renault. Оттам получаваме всичко необходимо - не само финансов, но и човешки ресурс. Другият източник са отборите, тъй като ние им продаваме двигателите. По този показател мога да кажа, че ситуацията е неприемлива. Част от отборите бавят плащанията, а в момента се нуждаем от тях, за да можем да наваксаме изоставането си."

Според Жалние ситуацията е сериозна и не е изключено Renault да прекрати доставките си, ако отборите не започнат да плащат.

"И това е вариант. Все пак на първо място трябва да работим заедно, за да наваксаме изоставането и да изчистим финансовите проблеми. Ще коментираме ситуацията с отборите и ще вземем съответните решения, тъй като не можем да си позволим да продължаваме така."

Едва ли Red Bull е екипът, който бави плащанията си, тъй като световните шампиони разполагат с най-голям бюджет, а и оказват сериозен натиск върху Renault заради изоставането спрямо Mercedes. Братският Toro Rosso също не би трябвало да има задължения към французите за сметка обаче на Lotus и Caterham. И двата екипа са в тежко финансово състояние, което по всяка вероятност е причината за забавянето.

За старта в Испания от Renault бяха категорични, че Energy F1-2014 ще достигне максималния си капацитет, но в петъчните свободни тренировки Даниел Рикардо отново бе близо със секунда по-бавен от лидера и в двете сесии Люис Хамилтън. Себастиан Фетел пък пропусна  голяма част от първата тренировка и цялата втора заради проблеми с окабеляването на новото шаси.

Коментари
comments powered by Disqus