Дилърският център продължава новата архитектурна идентичност на марката от Молсхайм
Grand Tourisme Automobiles, търговски партньор на Bugatti за Източна Канада от 2013 г., наскоро отвори нов шоурум в Торонто, близо до централната част на столицата на Онтарио.
"Северна Америка е изключително важен пазар за Bugatti", каза Маурицио Парлато, главен изпълнителен директор на Bugatti за Америка, при откриването на новия шоурум. "Това представлява почти една четвърт от продажбите ни. А Chiron е много популярен сред нашите клиенти от Канада, с които реализираме почти 10% от продажбите ни в региона. "
Разположен в сърцето на Торонто, на ул. Dundas Street East, шоурумът, простиращ се на 73 кв. м, продължава новата архитектурна идентичност на марката от Молсхайм, като се присъединява към останалите 34 дилъри в 17 страни, а центърът в Торонто е вторият на Bugatti в Канада след Монреал.
Подобно на останалите модерни търговски центрове на марката, синият цвят преобладава в луксозния интериор, включващ дневен кът и хол, обзаведени с продукти от каталога Bugatti Home Collection. Посетителите на дилърския център очевидно ще могат да открият всички произведения на марката, и по-специално хиперавтомобила Bugatti Chiron, който ще бъде продаван от презокеанския производител в Канада.