Това ще бъде роудстър с 4,0-литров битурбо осемцилиндров мотор от купето McLaren Senna
Британците обявиха представянето през 2020 г. на най-лекия автомобил, произвеждан някога от McLaren Automotive. Това ще бъде роудстър с открита кабина (баркет), каросерия от въглеродни влакна и 4,0-литров битурбо осемцилиндров мотор от купето McLaren Senna, само в новата версия (Senna има 800 к.с., 800 Нм и 825 к.с. при изпълнението GTR) , Новият модел ще се позиционира в топ серията Ultimate. Ще бъдат направени общо 399 такива роудстъра. Те ще влязат в продажба в края на 2020 г., а автомобилът ще бъде на цена някъде между суперавтомобилите Senna (750 000 паунда) и Speedtail (2,1 млн. паунда).
Конструкторите на модела обещават "най-чистото шофиране" и "ненадминато чувство за връзка между водача и околната среда".
Най-бързият открит McLaren в момента е 720S Spider. Чистото му тегло е 1332 кг. V8 4.0 двигателят (720 к.с., 770 Нм) със седемстепенна роботизирана трансмисия SSG и задвижване на задните колела позволява ускоряване до сто от застой за 2,9 сек и достигане максимална скорост от 341 км/ч.
Според плана (забележимо намаляване на теглото, открит покрив, малък тираж) McLaren ще има един вид аналог на такива проекти като Ferrari Monza SP1 и SP2 или Jaguar F-type Project 7. И като се има предвид приблизителната маса на McLaren от порядъка на един тон, тя трябва да бъде сравнена по-скоро с баркета Lotus 3-Eleven. И лимитираният роудстър не е всичко интересно, което може да очакваме от известен автомобилен производител в близко бъдеще. Според запознати британците работят върху по-мощен вариант на купето 720S. Според вече установената традиция, към нейното име е добавен префиксът LT (Longtail), а числото показва мощността. По предварителна информация това ще бъде McLaren 750LT.