Subaru WRT стартира надпреварата в Световния рали шампионат за 2007 г. с преработена версия на Impreza WRC2006. Отборът се представи на ниво благодарение на четвъртото място на Крис Аткинсън и шестата позиция на Петер Солберг. Очакванията обаче са още по-големи, като основна причина за това е появата на Impreza 2007, която ще дебютира през месец март в Мексико.
Преди първия старт за сезона босът на Subaru WRT Пол Хауърт бе оптимистично настроен. “Най-ценното постижение за нашия тим е възможността да разчитаме отново на Крис и Петер. Солберг наистина е първокачествен пилот, който през тази година ще се бори за титлата, докато младият Аткинсън има за задача да продължи успешното си развитие.” След финала в Монако Хауърт имаше причина да бъде доволен, въпреки че предположенията му се оказаха недотам съответни на настоящите резултати. Липсата на късмет продължи да преследва Солберг и през този сезон. Погрешният избор на гуми и за капак спуканата гума по време на втория ден от надпреварата логично го изхвърлиха от борбата за титлата. Аткинсън обаче доказа не само, че продължава с успешното си развитие, но и че в близко време ще се конкурира с Петер относно лидерската позиция.
“Надяваме се Аткинсън да се представя малко по-стабилно през цялата година. Това би било изключително важно за него, тъй като вече кара трета година с отбора и напрежението, породено от натрупания опит и по-високите очаквания, ще бъде значително”, бяха думите на Хауърт преди старта в Монте Карло. Отговорът от страна на Крис бе твърде показателен. Младокът се справи отлично в борбата за четвъртото място с Мико Хирвонен и подобно на миналата година започна сезона с летящ старт.
Дали обаче Аткинсън ще се справи със снега в Швеция или ще остави тази задача на значително по-опитния Петер Солберг ще разберем след седмица. Едно обаче е ясно: и през тази година очакванията към отбора са големи, но дали те са съответни на потенциала на Subaru?