Продава се двоен автомобил с два работещи боксерови двигателя
На тезгяха за продажба във Флорида е изложен един изцяло налудничав автомобил - уникат: костенурката на Анхел Диас търси нов собственик. Купувачът трябва да е отворен към мелезите: Автомобилът е компилация от Subaru GL 4 и VW костенурка.
Когато Кармен и Анхел Диас се ожениха, те имаха две коли: едно Subaru GL 4 и VW костенурка. Анхел и Кармен си помислиха: "Щом ние можахме да се оженим, защо да не го направят и нашите автомобили". Повече или по-малко това може да е същото - все още не знаем подробности за това. Във всеки случай в момента се продава Subaru Volkswagen Car, който е един от най-необичайните автомобили, които някога сме виждали.
Subaru и Volkswagen са заварени
Subaru Volkswagen Car се базира отпред на един Subaru Leone, наречен GL в Америка (на някои пазари също така обозначен като L1800) от 1985 и отзад VW костенурка от 1973. Каросериите на двата визуално изключително различни автомобила се преливат доста гладко един в друг - е, да речем, че резултатът е въпрос на вкус. Дори и когато погледнат отпред, издутият покрив на костенурката, подобен на шлем, коренно се различава от ръбестия Subaru.
Осем цилиндъра в две работни единици
Технически, превозните средства си хармонизират много по-добре, както се казва за една хармонична двойка, те носят един и същ вид сърце. И двамата го носят на правилното място и взаимно добре си партнират: Костенурката носи под задния капак четирицилиндров боксеров двигател (с въздушно охлаждане), а Subaru го носи отпред с водно охлаждане. Така автомобилът се задвижва от осем цилиндъра. Като се има предвид, че Subaru стандартно е със задвижване на четирите колела, сега обаче за това отговаря разположения отзад двигател на VW. В обявата пише, че автомобилът е оборудван с ръчна трансмисия. Все още не е известно как Анхел Диас е синхринизирал двата двигателя и ги куплира с ръчна трансмисия. Мощността на двигателя на костенурката е 44 к.с., а Subaru е с 91 к.с. В обявата не е съобщена системната мощност.
Sahara Ente вече го показа нагледно
Автомобили с по един двигател с вътрешно горене на ос не е нещо ново: още през далечната 1958 от поточната линия на Panhard слизаше нареченият Sahara Ente - Citroën 2CV 4x4 Sahara“ Капризната кола се задвижваше от два двигателя, които се куплираха с две трансмисии. Всеки двигател разполагаше със собствен резервоар. Аматьорски системи с два двигателя има доста. Така например, на конкурса дьо Льоман, по време на тазгодишната седмица на автомобилите в Монтерей, беше представен Honda Civic, който също представлява компилация от две фасади на автомобили, с тази разлика, че в този автомобил тупти само един двигател.
И двата двигателя работят
Според обявата Subaru "представлява" задната част на Volkswagen. Той "работи", което означава, че "задвижва" и е уникат, с лиценз за движение по пътищата. Общото състоянието на автомобила с два номера на шасито, Диас описва като "добро" и "безупречно". Показанията на километража на костенурката не се знае. Продавачът е обявил минимална цена от 7000 долара, което прави около 5900 евро.