Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Оцениха спортната Honda NSX за 465 000 евро

01.08.2017 11:27

Японците започнаха да продават суперавтомобила NSX GT3 на частни състезателни отбори

Компанията Honda започна да продава на частни състезателни отбори спортна модификация на суперавтомобила NSX от второ поколение - GT3. Колата може да бъде закупена за 465 000 евро.

Състезателният автомобил, разработен съвместно с италианския отбор JAS Motorsport за участие в надпреварата от група GT3, бе представен през 2015 г. Моделът получи каросерия, изработена изцяло от карбон, като по този начин неговата маса не надвишава 1260 кг.

Суперавтомобилът вече е без хибридна задвижваща система. Остана му само 3,5-литровия V6 агрегат със сух картер и алуминиева глава на цилиндровия блок. Двигателят е куплиран с шестстепенна секвенциална предавателна кутия.

Автомобилът има състезателен аеродинамичен бодикит на каросерията с голямо антикрило, както и шест- и четирибутални спирачни механизми Brembo отпред и отзад съответно.

Актуалното поколение на „гражданската” Honda NSX е оборудвана с хибридна задвижваща система, в чийто състав влизат 3,5-литров битурбо шестцилиндров агрегат, три електромотора и девестепенна автоматична трансмисия. Сумарната мощност възлиза на 573 конски сили. Суперавтомобилът може да ускори от нула до 100 км/ч за около три секунди и максимална скорост от 307 км на час.

Коментари
comments powered by Disqus