Ще бъдат сервизирани 29 193 автомобила, произведени в САЩ от 2013 г. до 2018 г.
Историята на извънредните сервизни кампании на Tesla е богата на събития. През годините собствениците на американски електрически автомобили бяха поканени да посетят специализираните сервизи поради проблеми с въздушните възглавници, батериите, сервоусилвателя на волана, механизмите за закрепване на предните предпазни колани и механизмите за фиксиране на седалки от втори ред, както и електромеханичната ръчна спирачка. Списъкът продължава с кампания за отзоваване на автомобили S и Model X, внесени на китайския пазар направо от завода във Фремонт, Калифорния. Цялата суматоха се дължи на окачването, въпреки че представител на Tesla уверява, че автомобилите за вътрешния пазар нямат същите проблеми и всичко това се дължи на стила на шофиране на конкретни шофьори в Китай.
В Китай хечбекът Tesla Model S струва минимум 733 900 юана ( 92 600 евро), а кросоувърът Model X на 772 900 юана (97 600 евро). За сравнение, Porsche Taycan започва от 888 000 юана (112 200 евро), докато Audi e-tron започва от 692 800 юана (87 500 евро).
Model S имаше проблеми с шасито и преди, както се вижда от Consumer Reports въз основа на оплаквания от реални собственици на електрически автомобили от 2017 г. В Щатите обаче на отзоваха автомобила с пет врати.
Както се посочва в доклада на Държавната администрация за регулиране на пазара на Китай, са отзовани 29 193 автомобила, произведени в САЩ от 17 септември 2013 г. до 15 януари 2018 г. Прекомерните напрежения по време на шофиране могат да причинят пукнатина в сферичния щифт на задното долно рамо на предното окачване. В най-лошия случай елементът ще загуби връзката си с кормилното управление н, което ще доведе до ужасни последствия. Възможно е да има проблеми със задното окачване: отново поради твърде силни удари при движение през неравности горният лост може да се деформира, което просто ще се счупи при по-нататъшна работа. Такива случаи вече е имало в Поднебесната империя.