Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ожие тества автомобила на Red Bull

19.07.2017 14:04

Четирикратният WRC шампион е изпробвал шампионския RB7 в Австрия

Ожие тръгна по стъпките на Себастиен Льоб и стана първият рали пилот след деветкратния шампион, карал автомобил от Формула 1. Тестът на „Ред Бул Ринг” е бил организиран от австрийската компания, която е личен спонсор на французина.

„Една мечта стана реалност за мен”, коментира Ожие след близо 100 километра на пистата в Австрия. „Беше невероятно! Огромно приключение за мен. Толкова различно е спрямо всичко, което съм карал преди. Толкова беше забавно. Автомобилът е супер бърз, но и много бързо се адаптираш към него.”

„Като дете гледах Сена, той беше моят идол и разбира се, мечтаех един ден да карам този тип автомобили. Скоростта е най-забавното нещо за всеки състезател, а автомобилът от Формула 1 е най-бързият. Ето защо всеки иска един ден да се докосне до него.” 

Дейвид Култард е помагал на Ожие при дебюта му във Формула 1. Единствените корекции, които французинът е направил по шампионския RB7, са били на тракшън контрола. С напредването на теста Ожие е деактивирал изцяло системата.

„Постепенно намалявах стойностите, като на финала я изключих изцяло. Интересно ми беше да видя колко нервен ще стане автомобилът без тракшън контрол и колко плавно и внимателно трябва да натискаш педала на газта. Беше забавно”, допълва Ожие.

Французинът има два старта в Суперкупата на Porsche и не изключва възможността да се върне на пистата. M-Sport, настоящият му работодател във WRC, отговаря за програмата на Bentley в Blancpain GT сериите и с радост би му съдействал да дебютира зад волана на Continental GT.

„Засега съм достатъчно зает с това, което правя, ако трябва да съм честен. Искам да имам малко време и за семейството си. Това е важно за мен. В бъдеще обаче ще се радвам отново да карам на писта”, завършва французинът.

Коментари
comments powered by Disqus