Ключовата разлика между Imola и другите версии на Huayra е аеродинамиката
Суперавтомобилът Pagani Huayra Dragon дебютира неотдавна без много фанфари и анонси. Първият екземпляр от общо петте, планирани за производство, автомобилът с каросерия с тъмен карбон с оранжеви акценти, бе предоставен на клиент - колекционера на суперавтомобили и основател на московското тунинг студиото TopCar Design Олег Егоров. Предишното неофициално име Dragon се оказа, че е не е окончателно: екстремната модификация на Huayra се нарича Imola.
Ключовата разлика между Imola и другите версии на Huayra е аеродинамиката. Има ново крило с големи крайни пластини, удължен кил, въздухозаборник на покрива, увеличен дифузор, нови прорези на праговете
Тук можем да разгледаме Imola с повече подробности и в много по-добра резолюция. Автомобилът се появи на среща на собствениците на суперавтомобили Supercar Owners Circle на швейцарското летище Ambri.
Компанията не предостави официални характеристики на автомобила. Със сигурност двигателят на Mercedes-AMG V12 6.0 twin-turbo има мощност не по-малка, отколкото в последната официално представена версия на Huayra - Huayra Roadster BC. И в нея са впрегнати 802 „коня“ (при 5900 об/мин) и 1050 Нм (от 2000 до 5600 об/мин). Това е повече, отколкото беше заявено по-рано за закрития Huayra BC (750-800 к.с., 1000 Нм) и повече от оригиналната версия на модела (700 к.с., 1000 Нм).
Така Huayra Imola е най-мощното купе във фамилията. Проектът е ясно доказателство, че моделът Huayra следва по стъпките на предшественика на Zonda, чийто брой на специалните версии, произведени в тираж еден, три или пет броя, е трудно да се преброят.