Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пакет за доработване на купето ABT RS5-R

15.12.2020 10:10

Двигателят получава нов всмукателен и изпускателен колектор и патентован контролен блок

Преди почти три години студиото ABT Sportsline подготви купето RS5-R на базата на Audi RS 5. Немците украсиха автомобила със страховит комплект за каросерията, напомпаха битурбо двигателя V6 2,9 и модернизираха окачването и го нарекоха лимитирана серия - само 50 автомобила. През декември 2020 г. обаче ABT предложи почти същата програма за усъвършенстване на всички собственици на Audi RS 5 от последно поколение. Да, автомобилът с нов спортен пакет изглежда по-семпъла отвън, но по отношение на подобренията на двигателя всичко е същото като това на RS5-R.

Тунерите искат 9670 евро, за да увеличат мощността на двигателя, въпреки че за комплекта водно охлаждане трябва да се платят още 1452 евро. Скъсените пружини, които отнемат 25 мм от просвета, струват 926 евро, винтовото окачване е свалено с 10–35 мм - 2329. Марковите стабилизатори се продават отделно (770 евро).

За Audi RS 5 специалистите от Кемптен предлагат удължена облицовка от въглеродни влакна, която ще украси таблото, волана, задната част на облегалките на предните седалки, както и техните основи при възглавниците. Цена на декора - 7875 евро. Джантите с диаметър от 20 до 21 инча се оценяват на 3752-6033 евро.

Двигателят получава нов всмукателен и изпускателен колектор, допълнителен радиатор за охлаждане и патентован контролен блок, който увеличава тта от 450 к.с. и 600 Нм до 530 к.с.и 680 Нм. Времето за ускоряване до 100 км/ч е намалено от 3,9 на 3,6 сек, а максималната скорост за автомобили с въглеродно-керамични спирачки е увеличена до 300 км/ч. И това са същите показатели  като при купето ABT RS5-R. Окачването с по-малко гъвкави пружини и стабилизиращи щанги е на разположение за всички RS 5, както и по-скъпа версия с регулируеми KW койлоувъри. В Германия китът вече може да бъде поръчан и ще струва поне 20 000 евро, без да се монтират подобрения в салона.

Коментари
comments powered by Disqus