Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Panamera и Cayenne ще получат нов турбо V8 двигател

09.05.2016 11:18

Новият мотор ще има система за автоматично деактивиране на половината цилиндри

Кросоувърът Porsche Cayenne и хечбекът Panamera от следващо поколение ще имат изцяло нов битурбо мотор V8, който компанията представи на симпозиума за нови двигатели във Виена. Новият агрегат се основава на V-образния трилитров шестцилиндров мотор на Audi S4, към който са добавени два цилиндъра. Подробности за работния обем германците пазят в тайна, но можем да предположим, че е около четири литра. С този работен обем автомобилистите ще получат 541 к.с. и 770 Нм – или с 21 к.с. и 70 Нм повече от предишния осемцилиндров турбо двигател с работен обем 4,8 литра.

Новият двигател ще получи система за автоматично деактивиране на половината цилиндри в условия на малко натоварване, за да се пести гориво. Режимът, който германците иронично наричат "полудвигател", се активира в диапазона от 950 до 3500 об/мин и спомага за намаляване на разхода на гориво с 30 процента.

Първите, които ще получат новия двигател, са версиите на Cayenne и Panamera Turbo. Освен това осемцилиндровият мотор може да бъде използван и в хибридната задвижваща система. Този двигател може да бъде използван във всеки автомобил, построен върху платформата MSB със задно задвижване, както и на шасито MLB с предно предаване. В зависимост от вида на платформата двигателят работи с 8-степенна автоматична кутия или с преселективна трансмисия със същия брой предавки.

Коментари
comments powered by Disqus