Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Panamera с нови снимки

23.11.2008 07:36 10
10
2571836851

В Интернет се появиха първите официални снимки на четиривратото купе от Цуфенхаузен. Panamera ще дебютира през месец март, а най-изгодната му версия вероятно ще се продава за около 80 хил. евро.

Каросерията на автомобила има дължина от 4,97 метра, широчината и е 1,93 м, а междуосното разстояние възлиза на 2,92 м. Базовата му версия ще бъде задвижвана от трилитров V6 на Volkswagen. Изпълнението S от друга страна ще бъде оборудвано с 4,8-литров V8, генериращ 405 к. с. По неофициални данни топмоделът Panamera Turbo пък ще заложи на двойно принудително пълнене, подсигуряващо му 500 "коня".

Системата за задвижване на четирите колела с електронни ламелни блокажи е заимствана от актуалния 911. Ходовата част ще бъде подкрепяна от въздушно окачване с адаптивни амортисьори и активни стабилизатори.

Вместо дизелов вариант през 2011 година швабите ще предложат хибридно изпълнение с обща производителност от 350 конски сили. В пода на неговата каросерия ще бъдат поместени електромотор (50 к. с.) и акумулатор, разработени съвместно с Audi и VW.

Коментари

axeland
vw razrabotva audi se vazpolzva.vw e pioner v novite tehnologii.TSI DSG TDI i t.n.za tova e N1.

Венцислав Костадинов
Проблемът при тези измислици [u](Porsche Panamera, Aston Martin Rapide, Lamborghini Estorque)[/u] е, че не може да се съчетае 5 метрова лимузина със спортно купе, без едното да не наследи недостатъците на другото. [b]За какво реално Ви е седан с твърдо, спортно окачване, тегло около 2 тона, недостатъчно място на задните седалки и двигател, който дава достатъчен ресурс от мощност на двуврата версия, но е куплиран с чувствително по-тежко купе, и губи голяма част от достойнствата си?![/b] Това са едни автомобили без реална потребителска цел! Те никога няма да бъдат спортни (по отношение на динамиката и управлението) като двувратите версии, никога няма да бъдат просторни като класически седан и никога няма да имат неговата возия! Единствената марка, успяла да направи приличен компромис е [i][b]Maserati[/b][/i] с модела [i][b]Quattroporte[/b][/i], който дори и във версия [i][b]S[/b][/i] има доста прилична возия и същевременно, стегнато поведение, като на спортно купе, нищо че тежи малко над 2 тона. Единственият момент с него е двигателят, който както споменах по-горе, е слаб за да придава спортен потенциал на подобна кола, но като цяло компромисът с окачването и пространството е някакъв напредък, спрямо сегашните измислици на големите марки.

е и?
хубаво де, нали са си платили за разработването. тя и самара е проектирана от порше, ама никой не протестира :-(|)

PorscheISM
Emil e napalno prav.Prez 1933 togavashnata AUTO UNION (Audi) proizvezhdat super sportniya za vremeto si avtomobil Auto Union P Wagen.Proektiran e ot Porsche.Sashto i Volkswagen Type 1 Beatle .

The_Racer_GT
Искаш да кажеш, че почти всички двигатели във VW Group са разработени от Audi. >:-) Porsche откъде мислиш че са взели идеята за директно впръскване на най-новите 911, Cayman и Boxster?

??
Емил, това не го знаех. от къде тази информация

Емил Пехливанов
Не забравяте ли, че повечето двигатели които се ползват от VW и Audi са проектирани от Порше? :)

защо не
с мотори на фауве и ауди и качество от порше, нямам нищо против

Porsche ISM
Kato semeen sporten avtomobil izglezhda udoben i praktichen.No s dvigatel ot VW i agregati ot Audi kakvo oznachava ? Izostavyane na traditziite ili noviyat DKW AUTO UNION ?

Атанас Мирчев
Все пак това е Порше и всяка иновация ще е толкова добра колкото е добро едно 911

comments powered by Disqus