Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Париж забранява двигателите с вътрешно горене до 2030 г.

12.10.2017 13:41
Париж забранява двигателите с вътрешно горене до 2030 г.

Този ход отбелязва ускоряване на плановете за електрически превозни средства в града

Властите в Париж планират да забранят автомобилите с двигатели с вътрешно горене до 2030 г., включително тези, задвижвани с дизелово гориво и бензин.

Този ход отбелязва ускоряване на плановете за електрически превозни средства в града, който често е принуден да въвежда временни забрани, дължащи се на високото замърсяване на въздуха.

Кметът на Париж заяви, че Франция вече е определила целева дата от  2040 г., за да бъде поставен край на автомобилите, зависими от двигателите с вътрешно горене, а това изисква постепенно и по-бързото му  въвеждане в големите градове.

"Това е за дългосрочна стратегия, която ще намали количеството на парниковите газове", заяви Кристоф Наджедовски, служител, отговарящ за транспортната политика в кабинета на кмета Ан Идалго. "Транспортът е един от основните производители на парникови газове, така че планираме приключим с превозните средства с двигатели с вътрешно горене до 2030 г.", каза той пред радио France Info.

Френската столица вече веднъж взе решение да спре дизеловите автомобили през 2024 г., когато градът ще бъде домакин на летните олимпийски игри.

Парижкото кметство вече е подложено на атаки срещу създаването на зони без автомобили, дни без автомобили и глоби за шофьори, които влизат в града с коли, които са на повече от 20 години. Кристоф Наджедовски подчерта, че не използва думата "забрана", а по-скоро става дума за въвеждане на реален срок, съгласно който колите с двигатели с вътрешно горене ще бъдат спрени от движение.

Във Франция има регистрирани 32 млн.  автомобила, където населението е около 66 милиона, сочат данни на Argus за 2016 г., публикувани от автомобилната индустрия.

Много парижани не притежават автомобили, разчитайки на широките системи за обществен транспорт и все по-бързо развиващите се мрежи, предлагащи велосипеди, скутери и автомобили с хибридни двигатели с ниско замърсяване срещу краткосрочен наем.

Много други градове в света обмислят подобни ходове, а Китай, най-големият замърсител в света след Съединените щати, наскоро обяви, че ще се опита да се отърве от автомобилите с двигатели с вътрешно горене.

Коментари
comments powered by Disqus