Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Обновеният Mercedes GLC Coupe е почти разкрит

12.07.2018 11:51

Догодина популярният модел ще излезе на пазара в обновена форма

Mercedes GLC Coupe беше уловен от ловците ни на прототипи със съвсем скромна маскировка. Отсега може да се каже, че предните светлини и радиаторната решетка са основно модифицирани. Модификации личат и в областта на задните светлини, но по-драстични промени по металните елементи не се забелязват.

Очаква се също моделът да получи нов волан и нова мултимедийна система с тъчпад, която обаче все още няма да бъде от най-новото поколение MBUX.

Повсеместна хибридизация

Под капака ще намерят място двигателите от новите серии ОМ 654 и М 264. ОМ 654 идва да замести досегашния 2,1-литров турбодизел във версията GLC 220 d. Машината вече е позната от Е-класата и разполага със 194 к.с. и 400 Нм. Ще има и версия Plug-in хибрид с допълнителен 90-киловатов електромотор и автономен пробег на ток около 50 километра. Бензиновият М 264 от своя страна е 1,5-литров и генерира 184 к.с. в съчетание с 10-киловатов електромотор. На малко по-късен етап се очаква и двулитров вариант.

Коментари
comments powered by Disqus