Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Първите изображения на Ford Mustang Mach 1

01.06.2020 15:35

Mach 1 винаги е бил мост между базовия Mustang и моделите Shelby, обяснява Тед Райън

Ford разпространи първите снимки на бъдещия Ford Mustang Mach 1, реинтерпретация на модела, произвеждан през 60-те години от американския производител, който трябва да бъде официално разкрит преди края на годината.

Mustang Mach 1 (първото име от 1969 г.) веднага намери своето място в гамата на пони автомобила от Диърбърн, благодарение на значително подобрената ефективност и оптимизираните динамични качества, както и позиционирането му в гамата на Mustang, което го прави по-достъпен от моделите Shelby и Boss.

„Mach 1 винаги е бил мост между базовия Mustang и моделите Shelby“, обяснява Тед Райън, ръководител на подразделението за наследство и архивите на Ford. „Но от стилистична и динамична гледна точка, оригиналният Mach 1 успя да се открои в портфолиото на Mustang“.

Две години след старта си през 1971 г., Mach 1 е оборудван със спортно окачване и по-мощни опционални двигатели, преди да бъде подобрен през 1974 г. с появата на Rallye Suspension Package.

След това Mach 1 ще направи междинно завръщане в каталога на Ford през 2003/2004 г., отново оборудван със специфично окачване, както и спирачна система Brembo и естетично доработване, включващо спойлер и състезателни ленти с матово черно покритие.

Новата версия на Mustang Mach 1, която ще се задвижва от 5,0-литров V8 двигател на Ford, чиято мощност остава да бъде потвърдена (460 к.с., като Mustang Bullitt?), трябва да следва по стъпките на своите предшественици и да увековечи наследството, което придружава това специфично обозначение. На изображенията, предложени от производителя със синия овал, откриваме автомобил , който все още носи част от своя камуфлаж, в пълно действие на неидентифицирана писта, оборудван със спирачна система с подпис Brembo, гуми Michelin Pilot Sport Чаша 2, четири накрайника на изпускателната система, специфичен спойлер и сериозно доработена  предна броня.

Ford Mustang Mach 1, представен от американския производител като „модел на Mustang, оборудван с V8 5,0 двигател, който се чувства най-добре на пистата, следователно трябва да предизвика силен интерес у любителите на американското пони, но още сега трябва да се знае, че няма да е за всички: Mach 1 ще се предлага в лимитирано издание.

 

Коментари
comments powered by Disqus