Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Първият електромобил Mazda с необичайни врати

23.10.2019 14:00

В Токио дебютира предсерийният прототип на електрическия кросоувър Mazda MX-30

Mazda представи прототип на електрическия кросоувър MX-30, чиято производствена версия ще бъде първият масов „зелен” автомобил в историята на японската марка. Премиерата на новия модел се състоя на автосалона в Токио.

Дължината на кросоувъра е 4395 мм, широчината - 1795 мм, а височината - 1570 мм. Междуосието е 2655 мм.

Характерната особеност на кросоувъра са малките задни врати на панти, които се отварят срещу посоката на движение. По-специално, подобно решение беше използвано за спортния автомобил RX-8, който японците произвеждаха от 2003 до 2012 г. Външният вид на Mazda MX-30 е по-нататъшно развитие на философията на корпоративния дизайн на Kodo. В допълнение, някои стилистични решения са заимствани от новото поколение на семейство Mazda3.

Електрическата система e-Skyactiv се състои от агрегат, който осигурява 105 кВт (143 к.с.) и 265 Нм въртящ момент. Електрическият мотор се захранва от  литиево-йонна батерия с капацитет 35,5 кВтч, което  позволява  изминаване до 200 километра без дозареждане. С помощта на специална система батерията може да бъде заредена от 0% до 80% за 30-40 минути.

Фирмената система за контрол на сцеплението G-Vectoring е пригодена към електрическата система, която може, ако е необходимо, да намали въртящия момент, за да увеличи натоварването на предната ос. В този случай контактната зона на гумите се увеличава, което позволява завиване с по-малко наклоняване.

Коментари
comments powered by Disqus