Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Първият електромобил Subaru Solterra през 2022 г.

11.05.2021 11:55

Японската компания разработва нов електрически SUV върху платформа съвместно с Toyota

Първият електрически автомобил на Subaru - европейски SUV, построен  на нова EV платформа, разработена съвместно с Toyota, ще получи името Solterra.

Всъдеходът от С-сегмента, който трябва да влезе в продажба през 2022 г., е побратимен с наскоро разкрития концепт Toyota bZ4X. Двата автомобилае се разработват съвместно като част от по-широко партньорство между японските компании.

Subaru казва, че емблемата Solterra е смесица от латинските думи за слънце и земя и е избрана "да оцени майката природа и да доразвие формата на съжителство с нея." Японски медии преди това съобщаваха, че кросоувърът може да използва името Evoltis.

По размер Solterra ще бъде подобен на съществуващия Forester с двигател с вътрешно горене. Той ще използва електрическата платформа, която Subaru си партнира с Toyota, за да разработи, известна като e-TNGA. Архитектурата е проектирана да бъде силно приспособима, за да позволи превозни средства с различна дължина и може да се използва за оформления на предни, задни и четири двигателни колела, благодарение на способността да се монтират двигатели към двете оси. Тя може също така да приема множество размери на батерията. Toyota планира да разработи шест EV върху платформата e-TNGA.

Освен използването на споделената платформа, Subaru не публикува допълнителни технически подробности за новия EV.

По-рано тази година Subaru показа електрически концептуален автомобил на технологичен брифинг през януари (на снимката) и се очаква, че евентуалното производство на EV ще вземе реплики от него.

Първият EV на Subaru е важна стъпка в плановете й за електрификация. Наскоро компанията представи меки хибридни версии на своите Impreza, XV и Forester и се стреми най-малко 40% от глобалните си продажби да бъдат електрически или хибридни до 2030 г.

По-рано Subaru планира първият си електрически автомобил да се основава на съществуващ модел, построен на собствена глобална платформа, но променя този концепт поради новото си партньорство с Toyota.

Коментари
comments powered by Disqus