Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Първият елкросоувър на Mazda идва през 2020

10.06.2019 15:34

Една от най-важните задачи на японците сега е намаляване на емисиите на CO2 в цялата гама

Президентът на Mazda Motor Corporation Акира Марумото в интервю за Automotive News заяви: "Ние разработваме нова електрическа платформа съвместно с Toyota, но първо ще представим нашата собствена електрическа автомобил върху архитектура на Mazda през 2020 г." Интересното е, че марката Subaru, която се оказа в подобна ситуация, прехвърли своите изследвания в общите усилия. Mazda реши да завърши проекта. Очевидно, въпрос на принцип. В същото време топ мениджърът потвърди, че EV-моделът ще получи Ванкелов двигател: „Развитието на роторния двигател продължава дори след прекратяване на производството на RX-8. Първото му поле на приложение би било да бъде увеличен автономният пробег на електрическите автомобили."

Досега всичко показва, че първият електрически автомобил на марката ще бъде нова компактна Mazda CX-30, чиято платформа Skyactiv-Vehicle Architecture първоначално не е била предвидена за електрическо задвижване.

Въпреки че сегментът на големите седани преминава през трудни времена, Mazda 6, според Марумото, не е заплашена от смърт: „Този сегмент в Европа намалява, но ние произвеждаме автомобили не само за нея. Все още има търсене в Китай и САЩ."

Една от най-важните задачи на Mazda сега е намаляване на емисиите на CO2 в цялата гама. В противен случай компанията ще трябва да плаща огромни глоби (според IHS Markit говорим за 624 евро за всеки автомобил с допълнително увеличение до 814 евро). Досега средното ниво според JATO Dynamics е 135,2 г/км, въпреки че през 2021 г. 95 г/км ще се превърне в норма. Електрическият автомобил, плъгин хибридът (ще се появи през 2021 или 2022) и иновативният двигател Skyactiv-X са необходими за това. "В крайна сметка ще постигнем целта, въпреки че ще имаме някои трудности през 2020 г.", признава Акира Марумото.

Междувременно Mazda няма намерение да се отказва от дизеловите двигатели: „Броят на компактните автомобили с вътрешно горене ще продължи да намалява, но сред кросоувърите, като CX-5, делът се стабилизира. Вижте Голямата немска 3: въвеждат електрически автомобили, но продължават да разработват нови дизелови двигатели. Ние вярваме, че за кросоувърите и големите седани дизеловото гориво ще бъде най-ефективно в комбинация с електрически мотор. Тъй като Skyactiv-X е своеобразен хибрид между бензиновите и дизеловите двигатели, можем да използваме тази технология за дизелови двигатели от ново поколение. ”

Коментари
comments powered by Disqus