Може да бъде поръчан както със задно задвижване, така и с двойно предаване
Италианската компания Alfa Romeo пусна в серийно производство новия седан Giulia и първият екземпляр слезе от поточната линия на 19 април. Моделът ще се продава в три версии: с два дизелови мотора (150 к.с. и 180 к.с.) и един бензинов (220 к.с.). Седанът може да бъде поръчан както със задно задвижване, така и с двойно предаване.
Още през миналата година Alfa Romeo започна монтажа на спортната модификация на Giulia - Quadrifoglio Verde с 510 конски сили с трилитров V6. Двигателят, който е разработен от инженерите на Ferrari, получи система за частично изключване на цилиндри - за първи път тази технология се прилага в автомобили на Alfa Romeo. Агрегатът може да работи в тандем с ръчна 6-степенна или 8-степенна автоматична трансмисия . От нула до 100 км/ч Giulia с най-мощния мотор в гамата и с всички задвижващи колела ускорява за 3,9 секунди.
Автомобилът е оборудван с опционална система Active Roll Control, която притиска купето при завиване. Всички нива на оборудване на Alfa Romeo Giulia, включително и базовото, включват системата DNA, която позволява регулиране на електрическото сервоуправление и реагира при натискане на педала на газта.
Световната премиера на Alfa Romeo Giulia се състоя на автомобилното изложение във Франкфурт на 15 септември. Автомобилът, който се превърна в наследник на модел 159, е построен върху нова платформа и е получил двойни носачи отпред и многозвенно окачване отзад.