Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Първият седан Alfa Romeo Giulia слезе от конвейера

21.04.2016 09:45
Първият седан Alfa Romeo Giulia слезе от конвейера

Може да бъде поръчан както със задно задвижване, така и с двойно предаване

Италианската компания Alfa Romeo пусна в серийно производство новия седан Giulia и първият екземпляр слезе от поточната линия на 19 април. Моделът ще се продава в три версии: с два дизелови мотора (150 к.с. и 180 к.с.) и един бензинов (220 к.с.). Седанът може да бъде поръчан както със задно задвижване, така и с двойно предаване.

Още през миналата година Alfa Romeo започна монтажа на спортната модификация на Giulia - Quadrifoglio Verde с 510 конски сили с трилитров V6. Двигателят, който е разработен от инженерите на Ferrari, получи система за частично изключване на цилиндри - за първи път тази технология се прилага в автомобили на Alfa Romeo. Агрегатът може да работи в тандем с ръчна 6-степенна или 8-степенна автоматична трансмисия . От нула до 100 км/ч Giulia с най-мощния мотор в гамата и с всички задвижващи колела ускорява за 3,9 секунди.

Автомобилът е оборудван с опционална система  Active Roll Control, която притиска купето при завиване. Всички нива на оборудване на Alfa Romeo Giulia, включително и базовото, включват системата DNA, която позволява регулиране на електрическото сервоуправление и реагира при натискане на педала на газта.

Световната премиера на Alfa Romeo Giulia се състоя на автомобилното изложение във Франкфурт на 15 септември. Автомобилът, който се  превърна в наследник на модел 159, е построен върху нова платформа и е получил двойни носачи отпред и многозвенно окачване отзад.

Коментари
comments powered by Disqus