Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пат Фрай напусна McLaren

03.07.2019 12:41
Пат Фрай напусна McLaren

Renault и Williams са най-вероятните кандидати за „безработния” британец

55-годишният Фрай се върна в McLaren през септември 2018 г. и има заслуга за доброто представяне на тима през настоящия сезон. Тогава той замени Мат Морис на поста инженерен директор с идеята да ръководи техническия екип преди появата на Джеймс Кий.

От Toro Rosso бяха категорични, че няма да позволят на Кий да започне работа в Уокинг преди изтичането на договора му, но на финала двете страни се споразумяха британският инженер да встъпи в длъжност още през март.

Кий пое ръководството на техническия екип и функциите на Фрай, чиито ангажименти в McLaren бяха драстично ограничени. Това е и причината 55-годишният специалист, работил преди за Benetton, Ferrari i Manor, да напусне McLaren.

Фрай едва ли ще остане дълго време на „пазара на безработните”, тъй като не е обвързан с договор, което в повечето случаи е основният проблем на инженерите във Формула 1. Най-логично е да се присъедини към Williams, след като наскоро британците официално потвърдиха раздялата с Пади Лоу, но и Renault продължава да търси специалисти в опитите си да навакса изоставането спрямо Голямата тройка на Mercedes, Ferrari и Red Bull.

Коментари
comments powered by Disqus