Автомобилът няма странични огледала, възможни са две версии - традиционни и камери
През 2021 г. се очаква да се появи серийна интерпретация на концепта Nissan Ariya. Съдейки по патентните скици, които се появиха в мрежата, отвън кросоувърът ще бъде много близо до демонстрационния автомобил. На пръв поглед изображенията показват концепта, но редица детайли не съвпадат. На предната броня се появяват малки правоъгълници отстрани (вероятно фарове за мъгла), а в лявата част на нея има тапа за теглещата кука. На задната броня има подобна. На нея можем да видим сензорите за паркиране. На покрива има антена тип перка, а зарядните гнезда на предните калници са преместени напред (в концепта, техният заден край съвпада с ръба на входната врата). Върху стъклото на петата врата има зона за чистачка.
Концептът бе демонстриран без обявяване на технически спецификации, въпреки че японците разкриха габаритите. Дължина, широчина и височина - 4600, 1920 и 1630 мм.
Патентните рисунките са озадачаващи от липсата на огледала. Възможно е те да бъдат в две версии - традиционни огледала и камери.
В техническо отношение бъдещата Ariya (името на серийния модел може да е различно) ще се родее с електромобила Nissan Leaf, но ще го надмине по автономен пробег и мощност. Ако не във всички нива на оборудване, то при всички случаи в по-скъпите, кросоувърът ще има двойно предаване e-4ORCE ((twin-motor all-wheel-control), тестван на прототип през есента на 2019 г. (снимката по-долу).
Leaf с двойно предаване има два електродвигателя с мощност 309 к.с., 680 Нм. Малко по-малко от посоченото в концепта IMx (435 к.с., 700 Нм), предшестващ Ariya. Очевидно в серийното производство числата ще станат още по- близки до стойностите на популярния Leaf.
Следвайки по примера на Leaf, моделът може да получи две различни батерии. Хечбекът, известно е, капацитетът им е 40 и 62 кВтч. Кросоувърът може да зарадва и по-големи стойности. Пробегът с едно зареждане в по-голямата версия трябва да е около 380-480 км. В противен случай ще бъде трудно за Nissan да се бори с такива новопристигнали на пазара като електрическия всъдеход Ford Mustang Mach-E (в по-голямата версия разполага с 98,8 кВтч и автономен пробег 483 км според EPA ).