Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пазарът на нови автомобили се раздвижва

07.08.2014 11:01
Пазарът на нови автомобили се раздвижва

Jeep, Lexus и Dacia изваждат Европа от 6-годишния спад на продажбите

Резултатите за първите шест месеца на годината от продажбите на нови автомобили в Европа сочат, че 6- годишният спад е към края си. Водени от Jeep, Lexus и Dacia, 14 марки отбелязват прираст повече от средния за пазара, който възлиза на 6% и или общо 6,85 млн автомобила.

Още 10 марки, сред които и немските производители Audi, BMW и Mercedes-Benz, отбелязват повишаване на продажбите си  за първата половина от годината. Само 7 компании регустрират загуби през този период. Трите най-изоставащи са Mini, Smart и Chevrolet. Именно поради тези показатели американската компания обяви спиране на продажби в Европа след края на 2015 г.

Jeep, принадлежащ на  Chrysler Fiat Automobiles е марката, която отбелязва най-голям ръст през първото шестмесечие, след феноменален скок на продажбите с 44% и или общо 16 348 броя. С 63% нарастване на продажбите, достигащи до 8000 бройки, се нарежда и големият Grand Cherokee. Той допринася за около половината от печалбите на Jeep. От компанията разкриват, че ще се възползват от силния интерес на пазара към Cherokee. „След два месеца продажби в Европа се доближаваме до върха”, заявяват официални лица от Jeep.

Пазарът върви добре, както за Jeep, така и за Lexus. Средноголемият седан IS направи създателя си известен, след като стана бестселър за първата половина на 2014. В битката той победи по-евтиния и по-малък CT200h и повиши продажбите на луксозната марка, принадлежаща на Toyota, с 35% и общо 14 047 автомобила.

„Планираме да увеличим продажбите на Lexus с въвеждането на новия модел NX (компактния кросоувър) през последното тримесечие на годината. На път сме да надхвърлим целта си от 50 000 продадени бройки през 2014 г. в Европа", разкрива вицепрезидентът на Toyota Europe и ръководител на Lexus Europe.

Обновеният и освежен кросоувър Duster тласка продажбите на Dacia нагоре през първото шестмесечие. Марката, притежавана от Renault, може да се похвали със завиден ръст от 35% и до 195 100 продажби по време на този период. Силното търсене на компактния модел Sandero даде преднина на Dacia с продажби от 64 000 автомобила.

Англия и Испания се оказват главни виновници за скока на продажбите и задвижването на европейския пазар. Британците са увеличили продажбите на нови автомобили с 123 642 броя, докато в Испания са скочили с 68 583. Заедно двамата колоси в автомобилния бизнес формират половината от скока в цяла Европа, възлизащ на 400 000 продадени превозни средства за шестмесечието.



Коментари
comments powered by Disqus