Спада на продажбите специалистите обясняват с Brexit и несигурността на производителите
През февруари 2017 г. продажбите на нови автомобили в Европа нараснаха с 2,1%, съобщава агенция Bloomberg.
Според Европейската асоциация на автомобилните производители (ACEA), темпът на растеж падна в сравнение с януари, когато пазарът отбеляза увеличение от 10%. Намаляването на новите регистрации специалистите обясняват с Brexit и несигурността на автомобилните производители, които търсят възможности за намаляване на разходите в производството на автомобилите.
Що се отнася до отделните производители, то продажбите на Volkswagen в Европа през февруари намаляха с 1,5%, новите регистрации на PSA Group (марка Peugeot, Citroen и DS) - с 3,1%, докато Opel - с 1,2%. Спадът в продажбите на нови автомобили също отбелязват и трите най-големи европейски пазара: в Германия с 2,6% в Обединеното кралство - с 0,3%, а във Франция - с 2,9%.