Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пазарът в Германия скочи с 40% за месец

04.07.2009 14:01

Анализатори обаче предсказват пълно възстановяване от кризата не по-рано от 2014 година.

Щедрите държавни поощрения при покупка на нов автомобил са раздвижили осезаемо германския пазар, сочат последните данни, публикувани на 2 юли. Според тях регистрациите на нови автомобили във Федералната република през юни са скочили с 40 на сто в сравнение със същия месец на 2008 година.

Браншовата организация VDA дори смело прогнозира, че до края на 2009 продажбите ще достигнат 3.5 млн. автомобила, което ще е 13 на сто ръст спрямо 2008. Президентът й Матиас Висман обаче предупреди, че очаква пазарът да спадне до "нормалните си нива" през следващата година.

Браншовата организация VDA дори смело прогнозира, че до края на 2009 продажбите ще достигнат 3.5 млн. автомобила, което ще е 13 на сто ръст спрямо 2008. Президентът й Матиас Висман обаче предупреди, че очаква пазарът да спадне до "нормалните си нива" през следващата година. Въведените в доста европейски страни подобни схеми за насърчаване на купувачите вече започнаха да посъживяват автомобилния пазар на континента. В Германия кабинетът е отделил 5 млрд. евро за системата от субсидии, според която всеки купувач на нова кола получава 2500 евро от държавата, ако върне в замяна стара (над 9 г.).

Анализите на консултантските компании обаче са категорични, че подобни мерки са само временно запушване на пробойните от икономическата криза. Според доклада на AlixPartners, една от най-влиятелните компании в този сектор, продажбите на нови автомобили в Западна Европа ще се върнат към нивата си отпреди кризата (16 млн. продажби годишно) не по-рано от 2014. "Автомобилната индустрия трябва да се подготви за продължителна засуха", коментираха от компанията.

Анализите на консултантските компании обаче са категорични, че подобни мерки са само временно запушване на пробойните от икономическата криза. Според доклада на AlixPartners, една от най-влиятелните компании в този сектор, продажбите на нови автомобили в Западна Европа ще се върнат към нивата си отпреди кризата (16 млн. продажби годишно) не по-рано от 2014. "Автомобилната индустрия трябва да се подготви за продължителна засуха", коментираха от компанията.
Коментари
comments powered by Disqus