Седанът Toyota Mirai се смята за неофициален символ на новата организация
Световният икономически форум в Давос се превърна в платформа за създаване на "водороден съвет (Hydrogen Council). Сред автомобилните компании, които подкрепят глобалната инициатива, са BMW, Daimler, Honda, Hyundai и Toyota. Другите участници са големите фирми Air Liquide, Alstom, Anglo American, ENGIE, Kawasaki, Royal Dutch Shell, The Linde Group, Total. Основната задача на новата международна организация е популяризиране на технологията на горивните клетки и създаване на алтернативни източници на енергия на нивото на правителствата на своите страни, в бизнеса и гражданското общество.
Седанът Toyota Mirai е първият истински сериен водороден автомобил и поради това може да се смята за неофициален символ на новия съвет.
Съветът се ръководи от двама съпредседатели: : Такеши Учиамада от Toyota и Беноа Поатие, директор на Air Liquide. Съвкупният доход на участниците в организацията възлиза на 1,07 трилиона евро. В техните предприятия са заети 1,72 милиона души.
Членовете на Управителния съвет обещаха през следващите пет години да увеличат обема на инвестициите във водородната енергия с около 10 пъти (сега 1,4 милиарда евро годишно). Лъвският пай трябва да отиде за развитието на инфраструктурата за зареждане. Водородният съвет ще разработи обща дългосрочна стратегия и препоръки за всички заинтересовани страни. Но срокове не са назовани.