Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пет нови варианта към успешната гама на 911

23.06.2021 10:05

По-отличителни и динамични отвсякога: новите модели Porsche 911 GTS

Приблизително две години и половина след пускането на пазара на 992, гамата 911 приветства спортните модели GTS в семейството. Преди 12 години Porsche представи първата GTS версия на 911. Сега се лансира ново поколение на популярния модел на спортния автомобил - по-мощен и визуално отличителен и с по-добра динамика на шофиране отвсякога. Шестцилиндровият му боксов двигател осигурява 353 кВт (480 к.с.), което е с 22 кВт (30 к.с.) повече от сегашния 911 Carrera S и предишния 911 GTS.

Вече се предлагат пет моделни варианта на цени, започващи от 140 981 евро¹.

- 911 Carrera GTS със задвижване на задните колела, като купе и кабриолет

- 911 Carrera 4 GTS със задвижване на всички колела, като Coupé и Cabriolet

- 911 Targa 4 GTS със задвижване на всички колела

Осемстепенната скоростна кутия на Porsche с двоен съединител (PDK) или седемстепенна механична, както и специфичното за GTS окачване с Porsche Active Suspension Management (PASM) и високоефективната спирачна система от 911 Turbo гарантират превъзходното предаване на надлъжни и странични сили. Динамиката на шофиране ще бъде допълнително подобрена² с пакета Лек дизайн, който ще бъде наличен за първи път на GTS и спестява до 25 кг.

Заниженият спортен външен вид на новите модели се отличава с черни контрастни елементи на каросерията и затъмнени зони на фаровете. Черното също е доминиращият цвят в интериора. Много функции, направени от микрофибър Race-Tex, създават едновременно динамична и елегантна атмосфера. Последното поколение на Porsche Communication Management (PCM) носи множество подобрения в работата и свързаността.

Технология: специално окачване и уникална спортна изпускателна система

Трилитров шестцилиндров турбо двигател в новия 911 GTS доставя 353 кВт (480 к.с.). Максималният въртящ момент е 570 Нм, увеличение от 20 Нм спрямо предшественика. Упражнението от 0до 100 км/ч отнема само 3,3 сек в 911 Carrera 4 GTS Coupé с осемстепенната трансмисия на Porsche с двоен съединител (PDK): три десети по-бързо от своя предшественик. Седемстепенна ръчна скоростна кутия се предлага за всички модели 911 GTS като алтернатива на PDK.

Неговото окачване, получено от 911 Turbo и модифицирано за GTS, отговаря на взискателните изисквания за ефективност. Благодарение на стандартния си Porsche Active Suspension Management (PASM), амортисьорите реагират на динамични промени със светкавична скорост. В Coupé и Cabriolet PASM е стандартен, съчетан с 10-милиметровото по-ниско спортно шаси. Концепцията за помощни пружини отзад произтича от моделите Turbo: основните пружини са под напрежение при всякакви условия на шофиране. Клиренсът остава същият. Шасито на911 Targa 4 S с PASM се използва за 911 Targa 4 GTS.

Инженерите също така са коригирали спирачната ефективност, за да съответстват на увеличената производителност на GTS, което използва високоефективната спирачна система от 911 Turbo. 20-инчовите (отпред) и 21-инчовите (отзад) черни алуминиеви джанти с централно заключване са от 911 Turbo. Стандартната спортна изпускателна система е отговорна за още по-емоционален саундтрак, благодарение на специфичната за GTS настройка и пропускането на някои интериорни изолации.

Екстериор: многобройни черни акценти в коприна или висок гланц

Множество черни или затъмнени външни детайли са характерни за 911 GTS. На 911 Targa 4 GTS това включва също обръч за определяне на модела и надписи на Targa. Допълнителните елементи, боядисани в черен копринен гланц, включват спойлер, алуминиеви джанти с централно заключване, решетки на капака на двигателя и GTS скрипт на вратите и задната част на автомобила. Външният пакет, в който тези и други детайли са изпълнени в черен гланц, може да бъде избран като опция.

Всички модели 911 GTS ефективно имат пакет Sport Design, с отличителни тапицерии за предните, задните и страничните прагове. Джантите на фаровете и дневните светлини са затъмнени, а автомобилът е оборудван със стандартни LED фарове с Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). Задните светлини са уникални за моделите GTS.

Лек дизайн пакет: по-малко тегло, повече притискаща сила

Динамиката на шофиране се подобрява допълнително с пакета Лек дизайн, който ще се предлага за първи път на GTS³. До 25 кг ще бъдат спестени от по-леките подсилени с въглеродни влакна пластмасови спортни седалки (CFRP), олекотеното стъкло за страничните и задните прозорци и леката батерия. Премахват се и задните седалки. Други подобрения на производителността включват управление на задната ос като стандарт в този пакет оборудване и допълнителни аеродинамични финални щрихи.

Интериор: черен Race-Tex и стандартни Sports Seats Plus

Спортните детайли на моделите GTS продължават вътре - функционално, както и визуално. Скоростният лост на опционалната седемстепенна ръчна скоростна кутия е съкратен с 10 мм, което позволява бързи превключвания на предавките с едно движение на китката. Воланът GT Sport, както и пакетът Sport Chrono с превключвател на режима, приложението Porsche Track Precision и дисплеят за температура на гумите са стандартни функции. Стандартните Sport Seats Plus с електрическо четирипосочно регулиране осигуряват странична опора, комфорт и удобство. Вътрешната изолация е намалена, което подобрява емоционалната акустика при шофиране.

Многобройните характеристики на Race-Tex подчертават елегантната динамична атмосфера. Централните секции на седалките, джантата на волана, дръжките на вратите и подлакътниците, капакът на отделението за съхранение и скоростният лост са изработени от микрофибърния материал. С интериорния пакет GTS декоративните шевове се предлагат като Carmine Red или Crayon като опция. Коланите и бродираните GTS надписи върху подглавниците, оборотомира и часовника Sport Chrono са в същите контрастни цветове. Декоративните вложки на таблото и облицовката на вратите са матови карбонови с интериорния пакет GTS.

Нова концепция за дисплея и работа: вече и с Android Auto

Новото поколение на Porsche Communication Management (PCM) се отличава с допълнителни функции и значително опростена работа. Областите на докосване в менюто Media са увеличени и опцията за пренареждане на плочките на началния екран е нова. Подобреният гласов асистент разпознава естествената реч и може да бъде активиран с "Hey Porsche".

Потребителите на iOS и Android ще се радват на пълна свързаност. С Apple Car Play® и вече Android Auto, функциите на съответните мобилни телефони могат да бъдат напълно използвани в новите модели на Porsche 911 GTS.

_________________________________________________________________________

1.Препоръчителна цена на дребно в Германия, включваща 19% ДДС и специфично за страната оборудване

²⁺³. Очаквана наличност от ноември 2021 г.

Коментари
comments powered by Disqus