Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Петерхансел атакува, но Сайнц остава начело

14.01.2018 21:00
Петерхансел атакува, но Сайнц остава начело

Французинът взе осмия етап в Дакар след драмите в събота

Стефан Петерхансел (Peugeot), който вчера разби окачването на своя автомобил и загуби 1:45 часа, очаквано спечели осмия етап на рали „Дакар”. Задната стартова позиция позволи на французина да атакува на пълна газ солените полета в Боливия, но по никакъв начин не му помогна в битката за първото място, тъй като лидерът Карлос Сайнц (Peugeot ) завърши само със седем минути пасив на пета позиция днес.

Добрата новина за Петерхансел бе свързана с Жинил де Вилиърс (Toyota), който изгуби близо 20 минути малко след километър 100, след като заседна в суха река. Благодарение на драмите на южноафриканеца Мистър Дакар се утвърди на третото място в генералното класиране и вече е само на седем минути от втория Насър Ал-Атия (Toyota).

Сирил Депре (Peugeot) бе най-сериозният преследвач на Петерхансел днес, след като и той потегли много назад в колоната. Вчера французинът спря да помага на своя съотборник , даде му здравите части от своето бъги и въпреки това се докопа до финала. Маратонският етап, който не позволяваше асистенция снощи, допълнително затрудни Депре и въпреки това той завърши само с 49 секунди изоставане днес.

Антоан Мео (КТМ) взе втората си етапна победа при мотоциклетистите, след като изпревари с 1:08 минути Рики Брейбек (Honda). Всички погледи днес обаче бяха отправени към претендентите за лидерската позиция в генералното класиране.

Адриен Ван Беверен (Yamaha) запази първото място, макар че завърши на 8:44 минути зад Мео, докато основният му съперник Кевин Бенавидес (Honda) бе четвърти с 5:52 минути пасив. Така разликата между двамата осем етапа след началото на „Дакар” е нищожните 22 секунди.

Зад Ван Беверен и Бенавидес дебнат двамата пилоти на KTM Матиас Валкнер и Тоби Прайс, които изостават съответно с 6:34 и 7:35 минути. От сметките не трябва да вадим и петия Хоан Бареда Борт (Honda), който сътвори истински подвиг днес. Испанецът контузи тежко коляното си при едно падане вчера, днес отваряше етапа и въпреки това завърши състезателното трасе с осмо време. В генералното класиране Бареда Борт изостава с осем минути спрямо Беверен.

Статуквото при най-тежките се запази, като Едуард Николаев (КамАЗ) продължава да води убедително пред Федерико Вийагра (Iveco) в генералното класиране. Етапната победа днес обаче бе за Дмитрий Сотников (КамАЗ). Симон Витс (Yamaha) спечели първата си победа при четириколките, където Игнасио Касале (Yamaha) е начело с 1:45 часа аванс. Пълните резултати може да видите тук

За съжаление деветият етап на рали „Дакар” няма да има състезателен елемент. Заради опасенията от буря и наводнения екипът на надпреварата прецени, че е по-удачно керванът да измине цялата дистанция до Салта като преход.

Коментари
comments powered by Disqus