Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Петерхансел си върна второто място

15.01.2019 03:02
Петерхансел си върна второто място

Насър Ал-Атия продължава да води Toyota към първата победа

Стефан Петерхансел (MINI) спечели седмия етап на рали „Дакар” и се върна на втора позиция в генералното класиране, след като Себастиан Льоб (Peugeot) загуби близо половин час. Повреда в електрониката спря устрема на французина още в самото начало и въпреки бясното каране до финала той остана едва единайсети в етапа.

За Насър Ал-Атия (Toyota) трасето около Сан Хуан де Маркона също се оказа тежко препятствие. Катарецът завърши на близо дванайсет минути зад лидера, след като спука гума 10 километра преди финала, но въпреки това остава убедително начело в генералното класиране. 785 състезателни километра делят екипажите до рампата в Лима, а Ал-Атия е на 29:19 минути пред втория Петерхансел.

При мотоциклетистите отново имаше обрати. Пабло Кинтанийа (Husqvarna) остана едва четиринайсети, след като трябваше да отваря етапа днес и се смъкна от първа на пета позиция в генералното класиране. Междувременно Рики Брейбек (Honda) завърши трети, но това бе достатъчно отново да излезе начело, като за разлика от преди авансът му спрямо втория Адриен Ван Беверен (Yamaha) вече е съвсем приличните 7:47 минути.

Сам Съндърланд (KTM), който вчера загуби голямата битка заради повреда в задната спирачка, разбираемо даде най-добър резултат, но ако неговото отлично представяне бе малко или много очаквано, то едва ли някой е вярвал, че младата звезда на Honda Хосе Игнасио Корнехо (Honda) ще остане само на 1:51 минути от първата си етапна победа.

Както Кинтанийа, така и Кевин Бенавидес (Honda), който вчера беше втори, попаднаха в клопката на навигацията и вече са едва пети и шести в генералното класиране. От техните драми в най-голяма степен се възползва Адриен ван Беверен, който излезе втори, а Тоби Прайс (KTM) запази третото място. Три етапа преди края първите седем са в шестнайсет минути, което е гаранция, че драмите при мотоциклетистите тепърва предстоят.

Херард де Рой (IVECO) най-накрая показа, че неслучайно има две първи места при камионите, и завърши етапа като победител и то с аванс от половин час спрямо Сиархей Вязович (MAZ). Едуард Николаев обаче остава начело, като преднината спрямо съотборника му в екипа на КамАЗ Дмитрий Сотников вече набъбна на половин час. Пълните резултати може да видите тук.

Осмият етап, който ще върне екипажите в Писко, включва 361 км по часовник.

Коментари
comments powered by Disqus