Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 2008 DKR е готов да изяде пясъка

16.04.2014 12:33

Изборът е оригинално техническо решение: бъги с две двигателни колела

Въпреки сложната икономическа ситуация, Peugeot не губи апетита си към състезанието и тежките изпитания. С модела  2008 DKR френският лъв в скоро време ще се завърне в Дакар. Изборът е оригинално техническо решение: бъги с две двигателни колела.

Както 208 Pikes Peak през миналата година, така и 2008 DKR няма нищо общо със серийния модел със същото име. Родствената връзка се ограничава  само до няколко детайли от стила на марката, като например светлините. Двигателят е специално разработен за рали надпревари без интегрална трансмисия. За да победи в Дакар 2015, Peugeot всъщност избра да се включи в категорията с две двигателни колела. Там официално са  позволени някои „волности”, като по-високото окачване (600 мм вместо 290)  и по-големи джанти, обути с 37-инчови гуми Michelin.

Последните три години бяха победоносни за автомобилите Mini Countryman, но те останаха верни на четирите задвижващи колела. Също като при колите Volkswagen Race Touareg, които побеждаваха в предишните три издания на състезанието.

Залогът на 2008 DKR е в задвижването, той трябва да получи дизелов мотор и ще бъде представен на салона в Пекин. И най-вероятно няма да има изненада в предварителната информация.

Известно е, че частни бъгита с две двигателни колела през годините успяваха да впечатляват с изявите си в Дакар. Този път Peugeot  ще се довери на калените пилоти в тежки рали изпитания: Карлос Сайнц, победител в състезанието през 2010 и Сирил Депре, който завоюва пет победи при мотоциклетите, но този път ще се пробва на четири колела. Нека не забравяме и третата звезда, която за момента французите пазят в тайна: според добре информирани източници става дума за Стефан Петерханзел, носител на 11 корони от Дакар.



Коментари
comments powered by Disqus