По подобие на своя изключиелно успешен предшественик, Peugeot 207 CC разполага с твърд метален сгъваем покрив, който се прибира в багажника с помощта на електромеханизъм. Първи впечатления от топверсията на модела.
Мисията на 207 CC определено не е лека... по време на седемте години от производството си неговият предшественик 206СС се продаде в тираж от 370 000 екземпляра, като по този начин се превърна в един от най-добре продаваните кабриолети на всички времена.
Peugeot са се погрижили за редица подобрения специално в областта на покривния механизъм. Сега покривът се задвижва изцяло от електромеханизъм, без да се налага никаква физическа намеса. Процедурата по пълното му отваряне отнема приблизително 25 секунди, а бутонът за задвижването му се намира на централната конзола между двете предни седалки.
Голямото като площ и разположено под сериозен наклон челно стъкло се грижи за оптималния комфорт на пасажерите и позволява движение дори с по-висока скорост без наличието на силна въздушна струя в купето.
Разработеният в сътрудничество с BMW бензинов 1,6-литров двигател с директно впръскване на горивото в цилиндрите и променливи фази на газоразпределение, чиято максимална мощност е 150 конски сили, демонстрира фини маниери на работа и отлична тяга още при ниските обороти. Наред с това, Peugeot обещава комбинация от добри динамични характеристики и нисък разход на гориво. Отлично допълнение към характера на върховата версия на 207 CC е спортно настроената ходова част, която предлага съчетание от стабилна стойка на пътя и изненадващо добър комфорт на возене. Като цяло 207 CC изглежда значително по-пораснал в сравнение със своя предшественик 206, но за радост почти не е поскъпнал.
Текст: Вернер Шруф
Снимки: Peugeot