Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 207 SW: Самоувереният практик

09.02.2007 20:02

С пускането на модела 207, марката с лъвска емблема вече има нелоши позиции в малкия клас. С концептуалната разработка 207 SW Outdoor на автосалона в Женева французите възнамеряват да покажат, как ще изглежда бъдещото комби на 207, което трябва да привлече нови клиенти към малкия модел.

Концепткарът с допълнителното наименование Outdoor наистина разполага с немалко на брой провокиращи детайли като например изобилието от хром по калниците, праговете и престилките, но все пак изглежда доста близък до бъдещия сериен вариант на комбимодела на 207. Протекторите на предната и задната броня, както и големият пътен просвет, внушават офроуд-асоциации. Предницата на практика е напълно идентична с хечбека и купе-кабриолета с номер 207, а страничният изглед със специфични задни колони наподобява едновременно на 407 SW и 1007. Шедро оразмерените задни светлини и панорамния заден прозорец образуват своего рода триъгълник и определено привличат вниманието към себе си. Каросерийната дължина на SW е 4,16 метра, което е с 12,5 сантиметра повече от хечбека, използващ същата платформа. Междуосното разстояние е останало непроменено и все още е 2,54 метра, като увеличаването на дължината се пада изцяло на задния надвес. Височината е пораснала с осем сантиметра, и то положително не само заради добавянето на релси за багаж. 

Погледнат отзад, автомобилът прави впечатление преди всичко със силно изразените си „рамена”, които се подчертават от причудливите светлини. Задното стъкло с външно стоящи шарнири може да се отваря отделно от капака, а за налачичието на изобилие от светлина в купето се грижи гигантският панорамен стъклен покрив.

Интериорът е освежен с фини материали и предизвикателни детайли в оранжев цвят, а задната седалка по типичен за автомобил от такъв тип може да се сгъва. В случай че тя бъде свалена изцяло в пода, се образува товарно пространство със съвършено равно дъно.

Концептуалният автомобил се задвижва от 1,6-литров 16-клапанов HDi-двигател с филтър за сажди, който разполага със 109 конски сили и 240 нютонметра (благодарение на функцията Overboost, последната стойност може за кратко да се покачва до 260 нютонметра).

Коментари
comments powered by Disqus